Terug naar overzicht
Wij hebben onze ringen laten ontwerpen bij www.juweelontwerpster.be (Oud-Turnhout) Prima service en toffe madam!We doen zelf ook een alternatieve viering met Huis van de Mens, ze helpen je goed op weg en begeleiden de viering (gratis). Drukker weten we nog niet :)Groetjes!
Hoi Jessie Bedankt voor de reactie. Gaan we zeker is kijkenGrtz
De ringen van Nico Taeymans zijn een beetje dezelfde stijl als die van Wim Meussen. Hij heeft een winkel in Antwerpen en Brugge. Ik zie dat ook heel graag maar mijn verloofde niet dus het zal bij ons iets anders worden .
Hey Tinne,Wij zijn ook volop bezig met onze uitnodigingen en hebben al heel wat offertes aangevraagd van drukkerijen in de Kempen. In Geel zelf heb je er niet zo veel (wij zijn ook van Geel). Behalve "het huis van Frie", maar die viel bij ons het duurst uit van allemaal. Wij hebben gewoon in de gouden gids naar drukkerijen gezocht en deze aangeschreven (via mail). O.a. Bartels, Provo, Moons, Baudoin, Z-service,... (regio Turnhout, Balen, Gierle, Tielen,...).Tot nu toe hebben wij alles al via mail geregeld, ook een 1e proefdruk gaan we één van de dagen aanvragen via mail. Dat verloopt allemaal heel vlot en correct tot nu toe.Wij hebben onze uitnodiging zelf ontworpen, maar het is een standaard formaat (US-liggend) en we hebben geen "speciallekes" dus gelden de standaardprijzen. Als je wel speciale wensen hebt (papiersoort, reliëfdruk enzo) moet je dat wel navragen of daar extra kosten bijkomen.Onze ringen hebben wij gehaald bij juwelier Huybrechts op de markt in Geel. Heel wat keuze en ok van prijs. Wij hebben ringen van Amici gekozen.Voor de bloemen hebben we nog geen idee waar we gaan. Zal waarschijnlijk omgeving van Tielen zijn vermits mijn vriend zijn ouders daar wonen en hij daar 's morgens de bloemen zal ophalen (hij gaat daar slapen de avond voordien).Weer ineens veel dat concreet wordt he :-) Leuk!Veel succes ermee!GroetjesJoyce
Wij hebben onze uitnodigingen + extra kaartje voor avondfeestgasten + enveloppen ongeveer 200 euro betaald. Wij vinden dit erg schappelijk van prijs, het hangt natuurlijk ook wel af van het soort uitnodigingen.
Hallokes Bedankt voor de reacties. Dit weekend uitnodigingen en ringen gevonden.Weer iets dat ik mag schrappen van het lijstje.GroetjesTinne