Terug naar overzicht
Hey Sandra,Wij trouwen een weekje na jullie en hebben ook 3 kleine kindjes als bruidskindjes.Bij ons zullen ze op het moment van de trouw 3 - 3 en 5 jaar oud zijn. Wij dachten in juni - juli te gaan kijken voor kleedjes, want ze groeien zo snel dat we niet eerder durven gaan.Als ik jou was zou ik toch nog even wachten met kopen, anders ga je misschien geld uitgeven aan een kleedje dat ze nooit zal aandoen. En zoals je vriend zegt zullen er op die moment ook veel mooie kleedjes zijn, wie weet nog veel mooier als je nu gezien hebt!Groetjes!
Hé Sandra!Ik had dit ook ! Nuja bij mij was het écht een koopje!Een prachtig kleedje voor mijn bruidsmeisje die heeeelemaal in het thema paste & bij mijn kleed ! Ik heb het niet laten liggen. Ik heb het gekocht, dan snel even aangedaan alsk haar zag & nu komt het tot boven haar schoentjes. Maar ze gaat zeker nog groeien.Dus al wat korter is is mooi, maar nu was het zelf al super mooi. Als het écht te groot is van omtrek laten we het wat inleggen door een naaister.Kopen zou ik zeggen!
En kan je niet wachten tot de solden? Misschien komt hetzelfde kleedje wel in juli in solden?? En als het niet te duur is zou ik het al durven kopen :-) Desnoods voor in de zomer als je naar iets chiquer moet ofzo. Dan kan je nog zien he. Groetjes!
Wij trouwen op dezelfde dag, maar ik ga ten vroegste rond mei/juni kijken voor kleertjes, mss zelfs wachten tot de solden... We kopen enkel die van het jongetje, dat van het meisje wordt gemaakt, matchend met de jongen.
Mijn kindjes zullen tegen dan 5 en 2.5 zijn. Ik dacht eerst van in de communiekleren te gaan kijken maar om dan veel keuze te hebben, moet je dan binnenkort al gaan kiezen en ik trouw pas 31 aug. Heb ook schrik dat het niet mooi gaat passen.Ga dus ook wachten tot de solden van juli.Iemand aanraders in de buurt van het Antwerpse (Brasschaat, Schoten,Voorkempen...)