Terug naar overzicht
Hallo,Dat is zeker een mogelijkheid. Maar denk goed na. Voor kinderen van die leeftijd is dit dan wel geschikt?Je kan eens luisteren bij de ouders wat hun idee is erover hé.Succes
Een springkasteel is zelfs voor grote mensen nog geschikt ;-) hihi!
Dat kan je doen bij ons is het s middags gewoon thuis dus speelgoed genoeg !! En anders moet je gewoon iets voorzien in de zaal de dag ervoor er al zetten (van een spel of wat hebben die grotere zoal van die nitendo ds ...)
Schat,Heb hier ergens opt forum gelezen dat een koppel na het gemeentehuis of kerk een feestje van 2 uur gedaan had voor de kinderen, met grimeur, springkasteel en hamburgertjes enz. Dat was dan voor de kinderen en hun ouders. En nadien in de namiddag gingen die kinderen richting huiswaarts nr bbsit en bleven die ook thuis de rest van de dag...
Ja maar het zijn maar 3 kids he, vind het een beetje belachelijk om dan veel geld uit te geven :-) Maar een medegrimmertje heb ik al aangesproken en die zou voor een goed prijsje de kindjes schminken en ook entertainen voor 2,5 uur. Verder afspreken is pas volgend jaar natuurlijk. Zij is ook een kleuterjuf dus ik denk dat ze wel genoeg inspiratie zal hebben om die mannen bezig te houden :-) Al speelt ze zakdoekleggen, dat de kinderen maar bezig zijn :D
Ik heb zelf twee kindjes, mijn schoonzus heeft 1, mijn andere schoonzus 2 en mijn getuige ook 2. Ik heb een babysit geregeld die heel de dag mee zal gaan om voor de kindjes te kijken. Het is dus de bedoeling dat zij zorgt voor wat entertainment en de zorg voor onze kindjes grotendeels opneemt. Ik zie mezelf nog niet naar het toilet lopen met mijn meisjes in mijn kleed :-)
en in de kerk is het de bedoeling dat de eerste lezing een verhaaltje waarbij de kindjes naar voor kunnen komen om te luisteren.