TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Vicky
18-6-2011
|
31-12-2012 11:57:47
Een vriendin van me wou per se een feestzaal met een rookmachine, was ook wel romantisch: dansen op een wolk :) Misschien is dat ergens te huren, of met de dj af te spreken?
|
|
Alessia
7-9-2012
|
31-12-2012 12:19:23
Ik had dus een confetti shooter gekocht om tijdens de openingsdans af te schieten, maar dat mocht blijkbaar niet en dat hebben ze dus ook niet gedaan. Dus zeker vragen (als je met een all-in feestzaal werkt) wat mag of niet want bv. vuurwerkstokjes mocht bij ons ook niet... Wat ik ook al heb gezien zijn grote vuurschieters precies, aan iedere hoek van de dansvloer die dus afgaan op een bepaald moment.
|
|
Karen
13-7-2013
|
31-12-2012 13:36:51
En iets minder groots: bellenblaasjes voor de gasten? Dat maakt de vloer mss ook wel glad, maar het zal in elk geval minder zijn dan wanneer een machine dit blaast he..
|
|
Gitte
1-5-2013
|
31-12-2012 13:53:30
Heb ook al gezien dat sommige en een hele grote ballon, diameter 1meter, laten opvullen met van die mini ballonnetjes en confetti en deze dan kapot prikken tijdens de openingsdans. Ziet er heel leuk uit vond ik.
Veel succes!
|
|
Deborah
13-4-2013
|
31-12-2012 14:57:01
of alle lichten uit en iedereen in de zaal een concertlampje geven.. ook heel romantisch, wij gaan dit waarschijnlijk doen. grts
|
|
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
1-1-2013 2:15:19
Indien je kunt kiezen qua rookmachine, kies een 'low-fog' machine, dit werkt met droog ijs en produceert, in tegenstelling tot een ordinaire rookmachine, een lage wolk. Kun je hier zien op 9:00 minuten http://www.youtube.com/watch?v=rnhkC74t7w8Wordt door vlaamse dj's echter niet zoveel gebruikt. grtz
|
|
Thierry
|
1-1-2013 18:38:09
- Een bellenblaas tijdens de openingsdans kan zeker, maar niet gedurende het hele liedje. Ik doe dit veel op deze manier. - Low foggers geven ook condensatie op de vloer, waardoor deze ook glad wordt. - Vuurwerkstokjes mogen in veel feestzalen niet meer gebruikt worden: gaten in de tafellakens, brandalarm, ... .
|
|
Jacky
|
3-1-2013 11:30:55
Ik had ook altijd problemen met gladheid tijdens het gebruik van een bellenblaas, tot ik een week geleden de goede vloeistof heb gevonden, met oudjaar heb ik 2 bellenblaasmachine ingezet op een vloer die uitzichzelf al glad was, de 2 bellenblaasmachine hebben dan zeker 1u non stop gewerkt en de vloer was niet glad, dus het kan mits je de juiste vloeistof gebruikt. Ik heb er lang naar moeten zoeken maar het bestaat dus wel.
|
|
Peggy
30-11-2013
|
4-1-2013 20:13:52
Waar vind je die concertlampjes ?
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|