Terug naar overzicht
ik heb een hele dag een kousenband aangehad en vond het niet storend .
Ik had er ook eentje en ik dacht dat ik het maar even ging dragen en het daarna gewoon ging uitdoen, maar ik heb dus niets gevoeld! Je merkt op de duur niet dat je er eentje aanhebt...
niets voor mij, zo'n kousenband...
Lijkt mij ook niks. Ik heb een maatje meer en ik denk dat het voor mij wel storend zijn. Maar als je het echt wil dan denk ik dat je het gewoon moet doen! En anders test het een uurtje uit.
Vanwaar komt deze traditie eigenlijk?
Ik ga het ook niet dragen hoor... Zie er het nut niet van in :-)
heb er hier zelfs 2 liggen Ga er sowieso één aandoen en vanaf de moment dat da ding mij begint te storen, gaat het uit en anders blijft hij de hele dag hangen . Vind toch dat het er een beetje bij hoort.
Hier is 't nog veraf, maar ik ben echt wel niet van zin om zo'n ding te dragen.Ik zie er echt het nut niet van in, tenzij je echt extreem afschuivende kousen zou dragen.Maar gewoon "voor de sier": Nee bedankt.
Ik ga er eentje dragen omdat ik er één cadeau heb gekregen van mijn vriendinnen om mijn verloving te vieren. Moest ik deze niet gekregen hebben zou ik deze misschien ook niet aandoen maar nu ZEKER wel omdat ik het een prachtig cadeau vond!
Ik ga dat niet aandoen, simpelweg omdat het niet gaat met mijn kleed. Ieder randje of frulleke zie je echt super hard onder die stof.