Nu Online
Momenteel zijn er 604 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Binnenkomen zaal

2-1-2013 7:13:01
Hallo iedereen, Wij zouden de zaal liever niet willen binnenkomen op de Conemarra, terwijl iedereen met servietten zwaait. Helaas weten de vrienden dit, en zijn ze vastbesloten uitbundig met hun servietten te staan zwaaien. Nu zijn wij dus op zoek naar een originele manier om binnen te komen, en ol zo te vermijden dat de servietten in het rond gezwaaid worden. Bedankt!

Nitsi

Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1664

Patrick

Meld misbruik2-1-2013 9:04:03

Nu maak je het wel moeilijk maar grappig, het is normaal de bedoeling dat mensen tevreden zijn dat ze werden uitgenodigd op jullie huwelijk, dat brengt natuurlijk ook al direct wat stemming in de zaal met de Conemarra, maar is op de duur wel wat afgezaagd. Ergens heb je gelijk.
Als je met de dj. werkt vanaf de intrede kan die dit ook heus wel regelen, dan vraagt hij gewoon een handgeklap of een staande ovatie met aangepast muziekje en dat lukt zeker ook.
Ik veronderstel dat je toch de intrede bedoeld voor het diner.
Servietten wegnemen is geen optie, maar elke dj.heeft genoeg ervaring en met een goeie afspraak kom je al heel ver.
Er komen nog wel heel wat tips binnen via het forum, ben zelf benieuwd.
Succes.

Sophie
18-5-2013
 Meld misbruik2-1-2013 9:08:24

Wij gaan gewoon samen met iedereen binnenkomen... En de DJ heeft het verbod opgelegd gekregen de Conemarra te spelen :-)

Marlies
14-12-2012
 Meld misbruik2-1-2013 9:10:14

Hoi, ook wij wilden dit liever niet, en hadden ook mensen die vastbesloten waren ons te plagen en het toch te doen. We zijn binnengekomen op een mix van het originele en de remix van reckoning song, asaf avidan. We hebben zelf de boel op gang getrokken en de mensen geentertaind, er heeft niemand aan gedacht zijn servet te nemen om te zwaaien, ze waren teveel aan het kijken...

katrien
26-10-2013
 Meld misbruik2-1-2013 9:26:05

Vrienden van ons zijn binnengekomen om 'I gotta feeling' van the black eyed peas. Iedereen stond plots recht te dansen. Was heel mooi!

Elke
4-5-2013
 Meld misbruik2-1-2013 11:13:13

Bij ons krijgt de dj ook een verbod om Lac de connemara te draaien. Wij komen binnen op de instrumentale tune van mijn verloofde zijn lievelingsserie: southpark, goed om iedereen direct vrolijk te krijgen!

Marjan
20-4-2013
 Meld misbruik2-1-2013 11:36:40

Onze dj speelt ook geen Lac de Connemara, hij zei zelf al dat hij dit liever niet speelt en het nummer alleen meeneemt als de bruid en bruidegom erom vragen... Hebben nog niet besloten op welk nummer wij zouden binnenkomen, maar denken in de richting van filmmuziek à la 2001: A Space Odyssey. Denk nu niet dat de mensen dan met servietten gaan beginnen zwieren :)

Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik2-1-2013 12:19:57

Eventjes over het binnenkomen?

Bij mijn schoonzus werden eerst de ouders en schoonouders afgeroepen en werden die ook feestlijk onthaald voor dat de bruid en bruidegom binnenkwamen..
Moet dat eigenlijk???
Mijn ouders mogen gerust feestelijk onthaald worden met veel toeters en bellen..
Maar geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt dat mijn schoonouders zo binnenkomen..

Marjan
20-4-2013
 Meld misbruik2-1-2013 12:30:15

@Sofie: Ik weet natuurlijk niet hoe je relatie met je schoonouders is, maar ik zou het toch wat raar vinden dat jouw ouders feestelijk onthaald worden met veel toeters en bellen en je schoonouders niet? Ik zou denken: ofwel doe je het voor alle 4, ofwel helemaal niet... Wij gaan het in elk geval niet doen denk ik, mijn ouders en vooral mijn mama zijn niet echt fan van veel poeha :).

Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik2-1-2013 15:24:08

Mijn relatie met de schoonouders zit wat onder het vriespunt

Maar 't is inderdaad zo dat ofwel alle 4 ofwel niemand..
Vroeg me alleen af of dat eigenlijk standaard gedaan wordt... Heb het precies nog maar 1 keer ergens gezien..

Stéphanie

Meld misbruik3-1-2013 12:25:37

Wij gaan de beide ouders op een muziekje laten binnenkomen. En dan daarna wij op een muziekje. Maar ook wij willen (en vooral ik dan) Connemara-toestanden vermijden. Wie heeft leuke ideeën voor muziek zowel voor de ouders als voor ons?

Ellemieke

Meld misbruik3-1-2013 22:06:50

In september nog naar een trouw geweest en daar werd de hele eretafel feestelijk onthaald: eerst de broers en zussen, dan de ouders en uiteindelijk het trouwpaar.

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik7-1-2013 21:55:23

Hahaha, wij hebben ook het connemara-verbod :-)
Wij gaan binnenkomen op Final Countdown van Europe (omdat ik al van kindsbeen af fan ben)

David

Meld misbruik14-1-2013 12:11:34

Brabaçonne? Die heb ik gedraaid juist voor openingsdans vh trouwkoppel (was wel op 21/7, dus nationale feestdag)

Of een militaire mars, zo binnen komen achter elkaar in de juiste pas, rond de tafels heen en dan in t midden blijven staan en 'geef acht' naar iedereen...
Je kan er altijd een bepaald dansje aan toevoegen met de bijhorende muziek. Hangt af van koppel tot koppel. Als je een beetje een 'crazy' familie hebt, en jullie zijn zelf ook een beetje 'crazy' ingesteld... dan kan je alle kanten op.
Kort showdansje op David Guetta & Nicki Minaj - Turn me on
Maak er gewoon iets unieks en onvergetelijks van!
Succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...