Nu Online
Momenteel zijn er 457 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidjes mei 2013

2-1-2013 11:54:08
Hallo bruidjes!
Ik heb het de laatste weken super druk gehad en echt niet meer stil kunnen staan bij onze trouw.
Plots zie ik hier dat de teller maar op 121 dagen meer staat, heeeelp!
Ik moet mijn kleed nog laten aanpassen maar ga daar nog een maandje mee wachten, die vrouw woont in onze straat dus denk niet dat het nodig is om 4 maand op voorhand al te gaan met mijn jurk, ze moet enkel nog wat ingelegd worden onderaan + een kleine retouche.
Verder moet ik nog mijn naamkaartjes, bellenblazers bestickeren, tafelbord (maar dat kan ik pas doen als ik de bevestiging heb wie er allemaal komt) en uitnodiging zijn besteld.
Heb echt het gevoel dat ik iets zal vergeten :(

Debbie
4-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 784

Melanie
5-9-2014
 Meld misbruik2-1-2013 13:45:47

heb je de lijst van de planning al nagelopen op deze site? Misschien dat je dan nog iets tegen komt? Dat geeft in ieder geval rust.
Of even opschrijven wat je hebt gedaan en waar je nog mee bezig bent en dan een familielid het door laten nemen? Een moeder/schoonmoeder bijvoorbeeld.

Delphine
4-5-2013
 Meld misbruik2-1-2013 15:11:26

Hoi Debbie!
Ik ken het gevoel, we hebben al veel gedaan, maar nu het nieuwe jaar zo begonnen is merk ik pas echt van: wow tis eigenlijk niet lang meer, die vier maanden gaan voorbijvliegen! Dus tijd om nog eens iets te doen :) Maar binnen een weekje of 2 heb ik een week verlof dus dan zal ik kijken wat er nog allemaal precies moet gedaan worden.
Nog veel succes met de voorbereidingen!
groetjes

Elke
4-5-2013
 Meld misbruik2-1-2013 16:22:22

Nu begint het inderdaad snel dichterbij te komen. Ik heb een soort van checklijst op de computer staan waar ik alles op aanvink die gedaan is. De retouches van mijn kleed zijn bij mij voor begin maart. De uitnodigingen liggen hier en de enveloppen ben ik aan het schrijven. Wanneer versturen jullie de uitnodigingen?

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik2-1-2013 17:28:18

Hier ook een checklist die goed in het oog gehouden wordt ;-) Want nu gaat de tijd idd snel en is er weer ineens veel dat gedaan kan worden!
Wij zijn momenteel volop met onze uitnodigingen bezig. Ook tafelthema, huwelijkskaars, gastenboek enzo zijn nu volop in de running.
Voor mijn 1e pas van mijn kleed mag ik eind februari een afspraak maken. Moet ervoor nog wel op zoek naar juwelen, lingerie en schoenen.
Binnenkort ook eens gaan informeren voor de bloemen.
Nog veel to do dus... Maar 't is toch wel allemaal fijn he!

Groetjes
Joyce

Ruth
4-5-2013
 Meld misbruik2-1-2013 19:55:58

aaaaaaaaaaaaaargh
zo, da's eruit :o)
wij hebben ook nog veel te doen hoor

uitnodigingen zijn in de maak
misboekje is klaar, moeten nog contact opnemen met pastoor om door te nemen
zaterdag kijken we voor kostuums
in februari heb ik mijn eerste pas en gaan we naar de zaal om menu te bespreken
moeten nog eens met dj en fotograaf afspreken
en voor bloemen moeten we ook nog kijken, dat is ook iets voor de komende weken
kleertjes voor de bruidskindjes zal pas voor maart-april zijn denk ik, of ze groeien er uit :o)

ps Debbie, waar heb je je bellenblazers besteld?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...