Terug naar overzicht
Hey RonaitWij trouwen in Hof ten bosse, Heusden. Ik weet zeker dat ze hier ook in een BBQ kunnen voorzien, maar het kan mss iets prijziger zijn dan je zou willen.We zijn ook naar Kasteel Coninxdonck, Salons Roskam, Salons Caiperinha geweest in deze regio..'t zijn mss ideetjes!? Maar zoals ik al zei: heb geen idee van de prijzen. Succes met de zoektocht !
Wij hebben ook zalen in Gent en omstreken bezocht en ik zou misschien eens informeren bij zaal Ten Dauwe in Aalter. Daar hadden ze heel veel mogelijke concepten en formules. Alvast succes met de zoektocht!
Misschien net iets uit de regio maar wel een heeeeeeel prachtige zaal, domein 't Meersdael in Moerbeke-Waas (tussen Gent en Sint-Niklaas).Net als jullie hebben wij een BBQ en daarna dessertbuffet dus dat is alleszins mogelijk.
Ik ben al naar feestjes geweest in de Cocteau, maar nooit naar een trouw. Wel nog een toffe zaal. Maar qua barbecue weet ik het niet goed. Volgens mij is er geen tuin aan, toch nog nooit gezien... Misschien wel een koer? Bedenk ook dat Gent centrum moeilijk wordt qua parking voor de gasten. Alhoewel, ondergrondse parking Reep is natuurlijk vlakbij.Succes met de zoektocht!
Bedankt al iedereen!!