TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evelien
6-4-2013
|
2-1-2013 14:26:17
Ik heb al velen dit horen doen, het wordt dus wel gedaan denk ik. Maar wij persoonlijk vinden dat raar en doen het bij onze trouw niet. Ik ga zelf niet graag naar een trouwfeest zonder partner en zo hoor ik sommige mensen nog praten. Maar ik denk dat dat een persoonlijke keuze is.
|
|
fabienne
14-6-2013
|
2-1-2013 14:55:31
wij doen dit ook niet en als ik van een collega en uitnodeging zou krijgen zonder partner dan zou ik zowiezoo niet komen. Sorry maar dat is mijn mening
|
|
Gitte
1-5-2013
|
2-1-2013 14:59:45
Ik heb laatst een uitnodiging gekregen om zonder partner te gaan naar een trouwfeest, ben dan maar niet gegaan...
Het is een manier om de kosten te drukken maar wij doen het niet.
Persoonlijk heb ik liever met partner of niet, maar das eigen voorkeur natuurlijk!
|
|
Gitte
1-5-2013
|
2-1-2013 15:00:34
Ik bedoel met partner uitgenodigd of helemaal niet uitgenodigd, als collega dan hè.
|
|
wendy
7-9-2013
|
2-1-2013 15:12:32
Bij ons wordt dat wel gedaan hoor! Wij zijn met een 60-tal collega's, en sommigen vragen de collega's voor de receptie, sommigen voor het avondfeest (vanaf het dessert) en bij iedereen is het zonder partner. Niemand maakt er een probleem van. We kennen ook elkaars partners niet persoonlijk, en we maken altijd heel veel plezier op deze manier... Gewoon doen dus, wij doen het ook zo!
|
|
Alessia
7-9-2012
|
2-1-2013 15:46:02
Ik vind dat dit zeker kan hoor, het zijn de collega’s die je echt kent niet hun partners... En ze hebben elkaar dus zal het sowieso gezellig worden voor hun. Een collega is vorige zomer getrouwd en had alle collega’s zonder partner uitgenodigd voor het avondfeest en iedereen is geweest. Ik vind dus persoonlijk dat je dit zeker kunt maken!
|
|
Stéphanie
19-1-2013
|
2-1-2013 16:29:43
Wij hebben ook enkel de collega's uitgenodigd zonder partner op ons dessertenbuffet. Zij zitten er dan ook helemaal niets mee in, want ze komen allemaal! Zelf zou ik het ook niet erg vinden moest een collega mij vragen zonder partner (je kent dat e vrouwen onder elkaar ) . Gewoon doen waar jullie je goed bij voelen!!!
|
|
lien
4-5-2013
|
2-1-2013 16:52:43
ik nodig ook mijn collega's zonder partner uit op het avondfeest ( personen). En als ze dat niet willen, dan moeten ze niet komen. Mijn mening is dat ik geen 75 euro betaal voor iemand die ik misschien 1 keer zie.maar dat is natuurlijk iedereen zijn eigen mening. en er zijn bij mij collega's die liever maar partner komen, maar er zijn er ook die mij al gezegd hebben dat ze liever zonder partner komen omdat ze anders zich verplicht voelen heel de tijd bij hun partner te blijven zitten omdat die daar niemand kent.
|
|
lien
4-5-2013
|
2-1-2013 16:52:58
15 personen dus
|
|
Agnes
5-7-2013
|
2-1-2013 19:05:45
Wij nodigen de collega's met de partner uit, ik vind ook dat het fijner is om samen uitgenodigd te worden dan alleen. En de partners leren elkaar wel kennen he...
|
|
Sophie
18-5-2013
|
2-1-2013 20:17:46
Ik vind dat het kan, zeker voor een receptie. 's Avonds ga ik liever niet zonder mijn verloofde weg en zou ik wellicht thuis blijven, maar overdag heb ik er geen enkel probleem mee. Ik zou het juist vreselijk vinden als ik als partner mee moet, terwijl ik niemand ken. Ik denk dat wij het ook zo gaan doen, als wij onze collega's uitnodigen. Het is wel zo dat ik nog maar pas op mijn huidige job werk en wij zeer weinig contact hebben met elkaar (ik zie mijn collega's amper). Maar het moet kunnen, zeker als het over een groot aantal personen gaat!
|
|
Tina
19-7-2013
|
2-1-2013 23:06:20
Ik vind ook dat het kan... Wij doen heel veel samen zonder partner. Ik ben met al mijn collega's al verschillende avondjes weggeweest zonder hun partner. En moesten zij een trouwfeest doen en mijn verloofde mag niet mee, dan zou ik toch nog gaan.
Zelf doe ik het niet, net om de reden dat we elkaars partner nog nooit gezien hebben. En ik denk dat het echt tof gaat worden om elkaars partners te ontmoeten, vooral omdat zij de mijne ook gaan ontmoeten...
Mijn collega's vroegen ook allemaal of het met of zonder partner was. Ik zag wel dat ze opgeluchter waren dat hun partner meemocht.
|
|
Martine
14-6-2014
|
2-1-2013 23:25:43
Ik heb het al twee keer op een trouwfeest van een neef moeten stellen zonder mijn partner en ik voel me dan zo alléén ... Iedereen staat daar gezellig te doen, bij een slow heeft iedereen een partner ... en ik ... ik sta alleen aan de kant.
Bij mijn eigen familie wil ik dat nog doen als het echt niet anders kan (partner moest twee keer werken). Bij een collega zou ik gewoon mijn kat sturen.
Plus het feit ook: Ik heb geen rijbewijs. Ik raak dus 's avonds of 's nachts ook niet thuis zonder mijn partner (het openbaar vervoer stopt ten laatste rond 11 uur en niet elke feestzaal is vlot te bereiken met bus of trein). Die twee keer heb ik chance gehad dat het bij familie te doen was en dat ik bij mijn ouders kon logeren (en meerijden). Maar bij een collega heb ik dat al niet achter de hand.
Wij vragen zelf de collega's met partner en vinden dat eigenlijk doodnormaal. Ik vraag toch ook niet aan mijn neven en nichten om hun partner thuis te laten? Waarom zou ik dat dan wel doen bij mijn collega's? We hebben beiden trouwens zowel mannelijke als vrouwelijke collega's. Bij ons zijn het geen "vrouwenonderonsjes" of "mannenonderonsjes" op 't werk.
Zelf overigens op 't werk nog geen trouw meegemaakt. Maar een half jaar voor ik er begon is mijn collega getrouwd. En die had toch ook een heel deel collega's met partner gevraagd op haar avondfeest.
Wie alleen komt bij gebrek aan partner (wie weet, wat groeit er die avond tussen vrijgezelle feesters ;)) of zijn partner thuis laat bij ons, is minstens even welkom, hoor. Maar ik zou het van mijzelf uit gewoon onbeleefd vinden.
|
|
Vanessa
31-8-2013
|
3-1-2013 14:42:32
Goh, ik vind dit ook een moeilijke. Ik begrijp het standpunt: ik wil niet zoveel betalen voor mensen die ik niet ken maar zelf word ik ook niet graag uitgenodigd op een trouwfeest zonder mijn partner. Wij zullen dus ook de partners uitnodigen.
|
|
Ellemieke
|
3-1-2013 22:01:47
Ik vind het wel kunnen, zeker voor een receptie..
|
|
Kevin
10-8-2013
|
5-1-2013 14:45:15
Indien het voor een trouwfeest (met diner, dansen, etc.) zou zijn, zou ik ook passen indien de partner niet meemag. Maar voor een receptie is dat perfect doenbaar om collega's uit te nodigen, zonder de partner.
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|