Terug naar overzicht
mss enkele lessen volgen om een slow te dansen? Is niet moeilijk of ingewikkeld om te kunnen, maar daar kan je ook mooie figuren in dansen. Zou het hem zeker niet aandoen om zoiets ingewikkelds te leren dat je zenuwen hebt voor de dans ipv de dag zelf. Hier danst het ventje nooit!!! Maar het was hij wel die zelf kwam opdraven om lessen te volgen om te kunnen swingen dus heb ik zeker niet getwijfeld en nu kan hij swingen als geen ander na 4 lessen.Succes nog!!!
Op een openingsdans zijn alle ogen op jullie gericht, dus ik zou het niet moeilijk maken, beter een mooie slow kiezen en een aplaus te krijgen dan iets ingewikkeld nemen en afgaan voor de ganse zaal.
Iets moeilijks was ik al sowieso niet van plan. Ik ga me ventje niet voor schut zetten natuurlijk. Maar heeft er wel eens iemand iets anders gedaan dan een openingsdans?
k ken dit probleem. Bij mij is het ook zo. Heb gewoon besloten om een makkelijk liedje te zoeken. En als thuis de radio op staat probeer ik hem zoveel mogelijk te overhalen om te dansen, kwestie van oefenen zonder dat hij het weet want het onderwerp ligt nogal gevoelig, volgens hem is er niets aan de hand.