Nu Online
Momenteel zijn er 613 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen - Menbur "Rosa" - Comfort shoes (lange dag)

2-1-2013 15:19:22
Hej,

Ik ben op zoek naar mijn schoenen voor De Dag.
Aangezien ik een blessure aan mijn been heb kan ik dus niet te zotte dingen gaan doen, dus hou ik mijn ogen open voor halfhoge hakken.
Tijdens online onderzoek had ik mijn zinnen gezet op de "Rosa" schoenen van Menbur. Die zagen er wel ok uit.
Maar nu lees ik dat die toch 7,5 cm zijn. Maar ik vind dat ze op de foto lager overkomen...
Iemand ervaring met die schoenen? Zijn ze echt 7,5 cm? Of klopt dat niet?

Anders nog tips bij de zoektocht naar comfortabele schoenen om van 9u 's ochtends tot stukken in de nacht op rond te lopen?

Tnx!

Iris

Iris
4-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 641

shanna
25-5-2013
 Meld misbruik2-1-2013 20:02:08

Ik heb ook schoenen gekocht van menbur en op de site stond er 9,5 cm en dat is ook effectief zo! Maar het is inderdaad een mooi merk!

Kathleen
21-6-2013
 Meld misbruik3-1-2013 13:13:31

Hoi Iris, Ik heb zelf een slechte knie naar aanleiding van een ongeluk. Ik heb hierdoor moeite om op hakken te lopen. Ik heb ervoor gekozen om schoenen te kopen bij de bruidswinkel zelf. Ze hebben een hak van ongeveer 3 cm en er zit bij de tenen een soort van kussentje voor comfort. Ik ben van mening dat je beter een kleinere hak koopt dan dat je moet wisselen van schoenen want dan klopt de lengte van je jurk niet meer. Veel succes met je zoektocht! Groetjes Kathleen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...