Terug naar overzicht
Wij laten dat door Saillart doen, maar dat is eigenlijk een cateringbedrijf die ook aankleding doet. Ze zorgen dan ook voor de drank en dessertenbuffet op ons avondfeest (alleen decoratie wilden ze niet echt doen of zou toch zeer veel kosten)
Hoi CharlotteIk heb iemand voor de zaal ingehuurd, omdat we onze datum vervroegd hebben konden we pas enkel de dag van de trouw zelf in de zaal en dan zag ik het me niet meer zelf doen :-). Van waar ben je trouwens?Groetjes
Hey Marieke, wie heb je ingehuurd? Heeft die persoon of organisatie een website? Wij zijn afkomstig van regio Antwerpen.
ik volg dit mee voor regio vlaams brabant :-)
Ik volg mee! Trouw om 12u en krijgen sleutel van de zaalpas om 9u!!!! Zie ik echt niet zitten...ben op zoek naar een traiteur die dit wil doen ofwel stylist...
Hi Charlotte Wij krijgen ook pas de sleutel om 9u en kunnen dan pas de zaal en tuin inrichten.. Aangezien de zaal zelf enkel de tafelzetting doet, zijn we elf aangewezen om de ceremonie in de tuin op te stellen, en het kasteel iets meer te pimpelWij hebben daarvoor een weddingplanner aangenomen, want het is vrij veel werk en dat wou ik niet aan familie of vrienden vragenSucces
Hey Lynn, heb je die weddingplanner voor de hele dag ingehuurd of enkel voor de styling van de zaal? Aan welke prijs mag ik mij verwachten?
Hey CharlotteIk heb de tafel met accént ingehuurd http://www.detafelmetaccent.com/. Ze zijn maar met hun 2 en doen dit in bijberoep. Dus verwacht niet een hele organisatie, maar ik ben er al wel tevreden van. Ze doen echt de moeite om samen met jou te kijken wat je wilt en proberen zich door heel creatief te zijn ook goed aan je budget te houden. Hun offertes zijn ook zo opgemaakt dat je alles kunt schappen want je niet wil en waarop je ook kunt zien wat elk onderdeel kost.Ze komen eens naar je zaal kijken en maken dan een gratis offerte op. Zo kun je eens een idee krijgen van wat ze vragen.Groetjes
Danku Marieke, ik heb ze al gecontacteerd se. Ken je nog dergelijke organisaties die dit regelen of hebt je enkel de tafel met accent gevonden? groetjes, Charlotte
Hey CharlotteIk heb enkel de tafel met accent gevraagd (ik had al wel op internet gekeken, maar vooral mensen van verder gevonden, of dure organisaties). Elke is een collega van mij, dus ik heb haar eerst de kans gegeven om een offerte te maken en als we hier niet tevreden over waren gingen we iemand anders zoeken. Maar we waren hier direct enthousiast over dus hebben we ook niet meer verder gezocht.Groetjes