Terug naar overzicht
Mijn broer trouwde ook niet op dezelfde dag voor de kerk als voor de wet. Je mag gerust eens een kijkje nemen op hun website:www.evelien-bjorn.be Daar zie je wat zij aanhad, toen. Groetjes,Lobke.
Ik had gewoon mijn kleed aan. Je hebt immers veel betaald voor je kleed, ik vond dat ik dan wel twee keer mocht schitteren in dat duur spul ;)We zijn wel in de wet in de zomer getrouwd, en het was toen kurkdroog, dus mijn kleed was nog helemaal proper. Ik heb er in elk geval geen spijt van gehad.Ieder moet dat natuurlijk voor zich weten, maar ik vond het zalig om twee keer te schitteren ;)
Ik had gewoon een feestelijk rokje en topje gekocht en dat tot die dag gehouden. In het nieuw, maar niet superduur of chique. Mijn vriend had een geklede broek en een nieuw hemdje aan. Aangezien we pas drie maanden later voor de kerk trouwen, vonden we het toch wat te vroeg om de "echte" kleren dan al aan te doen. Groetjes,Miriam
HeyIk heb iets uit de suitekledij gekocht, maar wel iets dat ik heel gemakkelijk kan afdragen, een kleedje met halterbovenste, tot aan de knieën met allemaal figuren op. Je kan ook eens op onze site kijken users.poink.be/VickyLovesThierry en dan naar dagboek en dan naar burgerlijke trouw. Het is een heel leuk kleedje dat ik nog vaak zal aandoen, maar dat toch net iets specialer is dan wat je normaal koopt.