Terug naar overzicht
hoi prinsier,zoals ik hier al eerder op dit forum gepost heb.. wij hebben onze getuige gevraagd dmv een parkerpen laten te graveren met onze namen in en de trouwdatum.wij hebben een zwarte vulling in de pen laten steken zodat ze met deze pen hun handtekening kunnen zetten op het gemeentehuis op onze dag...
Ik heb 3 getuigen omdat ik 3 heel goede vriendinnen heb. De ene heb ik gewoon boem zo gevraagd :-) en de andere 2 met een rebus... echt grappig!
Ik heb het ook gevraagd met een pen waarin onze namen en de datum in staan gegraveerd.. Ik heb het afgegeven op haar verjaardag en ze begreep het eerst niet zo goed.Haar reactie was: aaaah... jah...Waarop ik antwoordde: Ja als getuige moet je toch een balpen hebben om te tekenen hé???En toen had ze het wel door :-)
Ik heb hier ook al over nagedacht. Mijn aanstaande werd vorig jaar gevraagd om getuige te zijn van zijn zus. We waren gaan eten met de ganse familie en schoonfamilie en ze hadden een cadeau mee. Het was zo'n peperkoeken hartje met de tekst: 'wil je mijn getuige zijn?' erop. Ik vond dit wel nog leuk. Ik weet niet van welke regio je bent, maar in Brugge heb ze een paar winkels waar ze dit maken.
Ik heb bij vistaprint 2 pennen besteld. Een hartje Kim & Vincent 04/10/2014 en daaronder: Wil jij deze dag mijn getuige zijn? :-) En we hebben het elk met Kerstmis aan onze getuige cadeau gedaan... En als meevaller: De bikken zijn met zwarte inkt ;-) x
Ik heb mijn zus als getuige gevraagd, ongeveer 5 maand geleden.Haar baby was dan juist 7maanden..Ik heb een body laten bedrukken met aan voorzijde: Mama, wil jij meterke haar getuige zijn? en op de achterkant: dan zal ik bruidsmeisje zijn.Heb ik toen aangedaan bij mijn nichtje, en mijn zus verschoot nogal.. ze vond het zeer origineel.Hopelijk vind je iets leuks..
Ik heb een blik gevuld met snoep (of pralines) gegeven waar er op stond "Wil jij mijn getuige zijn?".Ik heb het blik gekocht in Aalst.Veel succes!
Ik maak er een promostunt van. Ik stuur een pakketje naar mijn getuige met daarin een brief van de chinese gemeenschap in Antwerpen en een chinees gelukskoekje. De brief is een enquete waarbij nagegaan wordt of het uitzicht van hun gelukskoekjes er nog veel toe doet als de wens die erin zit geloofwaardig is en uitkomt (gezien mijn gebakken koekje niet super gelukt is :p). De wens die erin zit is dan eigenlijk de vraag of ze mijn getuige wil zijn.
Mijn vriendin werd door haar broer gevraagd door een ingepakte fles cava/champagne... Daar hadden ze een foto op geplakt van hun 2 (soort liefdesfoto) met daarop de tekst: wil jij mijn getuige zijn?