TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Valerie
7-6-2014
|
2-1-2013 21:45:07
Sorry in westerlo natuurlijk ;)
|
|
Kim
8-2-2013
|
3-1-2013 8:27:57
Wij vonden dat ook een heel mooie locatie! Ik heb hen gemaild om een prijslijst te vragen en kreeg heel snel reactie. Voor ons persoonlijk waren zij veel te duur maar dat is natuurlijk voor iedereen anders...
Groetjes
|
|
mona
27-7-2013
|
3-1-2013 9:08:52
Onze buurman raadde ons die zaal aan, omdat die echt top is, maar zei er ook bij dat het wel duur was. We hebben de zaal niet gezien, maar naar het schijnt echt de moeite. Als je er dus wat geld tegenaan wil smijten is het zeker een optie. :-)
|
|
katrien
26-10-2013
|
3-1-2013 13:33:27
Dag Valerie Wij zijn er deze zomer nog naar een trouwfeest geweest. In de zomer staat er een grote witte tent buiten. Zeer mooi en modern. Ook een mooie grote tuin. Wij vonden het eten wel iets minder. De bruidstaart was echt niet te eten. Wat wij ook een nadeel vonden is dat je om 3u van de tent naar binnen moet verhuizen om verder te feesten.
|
|
marth
13-7-2013
|
3-1-2013 20:45:11
Hoi Valerie,
Wij zijn daar ook langsgeweest. De zaal is inderdaad supermooi en daar kan je tot in de vroege uurtjes blijven doorfeesten. De tent is echt groot en beter geschikt voor als je heel veel gasten verwacht, deze is ook een stuk duurder. Uiteindelijk hebben we een andere zaal gekozen omdat het voor ons te duur was. Denk dat het op zo'n € 90-95 pp uitkwam voor drank, buffet en dessertenbuffet.
|
|
Marjan
31-8-2013
|
3-1-2013 22:52:17
Wij zijn ook pas gaan horen voor prijzen, deze brochure heb ik als je die graag hebt. De tent vonden we inderdaad ook te duur +dit heeft een einduur en is een erg grote tent. Het andere viel wel mee qua prijs! Het enige nadeel vinden wij is dat de drankenforfait maar geldig is tot 12u en vanaf dan tellen ze het aantal koppen aan 5,50euro per uur extra. Dan weet je natuurlijk niet goed waar je rekening gaat eindigen.. Maar qua locatie wel top!
|
|
Valerie
7-6-2014
|
3-1-2013 23:44:42
Hallo Marjan , dankjewel voor je reactie , je mag me de brochure altijd doormailen moest dit mogelijk zijn!
|
|
Valerie
7-6-2014
|
4-1-2013 13:39:48
Hallo allemaal ,
Dankjewel voor jullie reacties , heb een prijslijst gekregen en kom op een 66euro pp met hapjes voorgerecht hoofdgerecht en dessertenbuffet ! de zaal is in de prijs inbegrepen en de decoratie ook dan is er nog 22,5 pp voor de drank en idd na 1u tellen ze 5,5 pp per uur aan maar wegens wij familie hebben dat zeer ver woont en niet echt plakkers zijn gaan wij na 1u met de helft van onze genodigde zitten waardoor de prijs dan wel meevalt ! Is dit heel duur ? groetjes Valerie
|
|
Kim
8-2-2013
|
4-1-2013 23:50:41
Het hangt er allemaal vanaf wat je wil natuurlijk. Wij betalen 55 euro voor hapjes, voorgerecht, soep, hoofdgerecht, dessertenbuffet en dranken tot 3u. Ik wil ook wel toegeven dat je de zaal niet kan vergelijken hoor, zoals ik al zei, hangt ervanaf wat je precies verwacht van het feest/eten/zaal. Voor ons is het die 40 euro extra niet waard, maar voor jullie misschien wel....
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|