Terug naar overzicht
Dag Ellen,Ik heb dezelfde vraag. Blijkbaar hebben ze ook geen website, alleen een facebookpagina. Ik heb ze vandaag gemaild in de hoop de zaal eens te kunnen bekijken. Heb jij al info over hen?
Hey SarraIk heb ze kunnen contacteren, ik heb een afspraak voor volgende week.Ik zal je op de hoogte houden.
Dag Ellen,Ik heb ook net een afspraak voor volgende week gemaakt :-D haha. We zullen elkaar op de hoogte houden ;)
Ik ben daar straks gaan kijken naar de zaal .Deze zaal heeft zeer veel potentieel.De grote zaal is 700 euro maar je bent vrij van drank en eten .Een probleem is wel dat de zaal nog niet af is maar bill de baas daar (Een heel vriendelijke jongen) zei dat het in orde komt tegen de lente .Als ze af is zal het wel de moeite zijn .Ik trouw al in juni en durf de zaal niet goed nemen want als ze niet af is heb ik wel een probleem .Ze zitten wel op facebook en Bill ging daar een foto op zetten hoe de zaal er gaat uitzien als ze af is
Bilal zul je bedoelen :-) Ja ik trouw eind juni en ik weet nu ook niet of ik dat risico zou durven nemen... Hebben ze maar één zaal? Maar 700 euro is dus de zaalhuur, daarbij komen dan nog kosten van drank en eten neem ik aan...
Ik heb een afspraak voor dit weekend. Ik heb met een zeker steven gesproken?Wat bedoel je met risico Sarra???
Hey Vanessa,Ja blijkbaar zijn ze aan die zaal nog aan het werken en is die nog niet af. Die zou tegen april af moeten zijn. Maar ik trouw in juni dus ik ga niet het riciso nemen om die zaal te boeken want als dan blijkt dat er vertraging is met de renovaties enz ben ik wel gescheten... Vandaar :-) maar k heb mijn afspraak geannuleerd, heb ondertussen al een feestzaal.
Dag Sarra waar heb je een zaal gevonden en wanneer trouw je in juni ik de 15 de
Hey Danny,Wij hbb gekozen voor het Hof van Aragon te Lier. Wij trouwen op 29 juni :-)