TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sophie
18-5-2013
|
3-1-2013 9:38:05
Ik zou eerst toch eens proberen te bellen naar de winkel. Misschien willen ze het toch wisselen? Dat gebeurt volgens mij wel vaker hoor!
|
|
Nathalie
6-6-2014
|
3-1-2013 10:16:31
Voor je een beslissing neemt, zou je niet eerst eens terug gaan naar de winkel en de twee kleedjes nog eens aandoen?? Misschien blijf je dan alsnog bij je eerste gedacht??
|
|
Sofie
6-7-2013
|
3-1-2013 10:59:19
Ik zou ook terug naar de winkel gaan en beide kleedjes opnieuw passen!
|
|
Tinne
1-6-2013
|
3-1-2013 12:14:24
Ik kon ook absoluut niet kiezen tussen mijn twee favorieten totdat de dame van de winkel voorstelde dat mijn getuige één jurk aandeed en ik de andere. Als ik ze naast elkaar zag, was de keuze véél sneller gemaakt! (en weet ik nu dat het de juiste keuze was, hoewel de onzekerheid inderdaad best wel begint te knagen in de periode tussen aankoop en eerste pas :p). Ga ze dus zeker allebei nog eens naast elkaar vergelijken!
|
|
Evelien
22-6-2013
|
3-1-2013 12:42:34
Beste Michelle, hier op het forum hoor je veel vaker twijfels over een trouwkleed. Ik heb die ook al gehad... Maar ik denk dan steeds weer waarom ik het ene heb verkozen boven het andere. Als je op dat moment de ene verkoos, zal dat wel zijn redenen hebben. Als je toen heel gelukkig was met je kleed, zou ik erbij blijven. Men zegt toch altijd: blijf bij je eerste gedachte .... Een oplossing is misschien om inderdaad het kleed nog eens te gaan passen, wie weet zijn je twijfels dan ineens helemaal verdwenen. Succes ermee!
|
|
Michelle
14-9-2013
|
3-1-2013 15:35:09
Heb eens een mailtje gestuurd naar de winkel, met de vraag of wisselen mogelijk was, en een beetje later belde ze mij al op, nu is dat andere kleed er blijkbaar niet meer, is al verkocht dus dan is het al helemaal een uitgemaakte zaak. Nu ging ik daarnet nog eens kijken naar een foto van men kleed en toen dacht ik terug, "ja dit is het toch hoor, zo'n mooi kleed" Het zullen gewoon de twijfels zijn omdat de grote dag dichterbij komt ... :) Na het passen zal ik wel helemaal terug overtuigd zijn en kan ik verder opzoek gaan naar de juiste accessoires. Bedankt voor de tips en reacties!!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|