Nu Online
Momenteel zijn er 445 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Leuk dagje vandaag!

3-1-2013 13:35:30
Hey dames,
Vandaag verschillende leuke dingen op het programma!
Eindelijk onze officiële adreswijziging naar ons nieuw gebouwd huisje en dan ook maar direct de ondertrouw in orde maken.
De knoop van de uitnodigingen is ook doorgehakt en de afspraak bij onze zaal voor de menu vast te leggen is ook gemaakt!

Don't you just love days like this?

Evy
1-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 514

sofie
1-6-2013
 Meld misbruik3-1-2013 14:19:33

Hoi Evy

Wij trouwen ook op 1 juni en zijn ook pas 2 weken verhuisd naar ons nieuwe huisje :-)
kheb ook vandaag de afspraak gemaakt voor de menu, voor mijn vriend zijn kostuum en een afspraak met de pastoor gemaakt. Het komt allemaal snel dichterbij hé
Op de uitnodigingen is het nog even wachten van ons, de fotoshoot is reeds achter de rug, maar de fotograaf is nog bezig met alles te verwerken...

Evy
1-6-2013
 Meld misbruik5-1-2013 10:19:14

Hey Sofie,
Wat toevallig allemaal .
Ik heb ook al tegen Maarten gezegd dat hiij maar eens moet beginnen kijken voor een kostuum maar ja kent mannen eh "Ik heb nog tijd genoeg" .
Nu enerzijds kan hij best wachten tot na 7 maart want dan heb ik mijn eerste pas en kan ik een foto of stukje stof van mijn kleed nemen waarmee rekening moet gehouden worden bij de keuze van zijn kostuum.
Afspraak met de pastoor is bij ons niet nodig aangezien we alleen voor de wet trouwen.

Oh nog 146dagen... heb jij dat ook gehad? Vorig jaar (lees 2maanden geleden) zei iedereen nog. Oh jullie trouwen volgend jaar pas, en nu al bezig met de voorbereiding (en dan bekeken ze u alsof je gek was) en nu na nieuwjaar. Oh spannend, nog maar 5 maanden, het gaat snel hoor!! Je hebt hopelijk toch al veel vastliggen!

sofie
1-6-2013
 Meld misbruik6-1-2013 17:40:02

Ja, bij ons hetzelfde hier... Spannend hè Jonas heeft zijn kostuum gevonden, ben wel heel nieuwschierig... We hebben al veel gepland: feestzaal, kledij en schoenen voor beiden, ceremoniemeester, vervoer met bus, versiering voor de kerk, dj, kapster, make up, juwelen, misboeken ook al klaar. Volgende week afspraak voor de ringen en met zaal om menu vast te leggen. Onze uitnodigingen krijgen We ook snel, de fotograaf is deze nog aan het bewerken, spannend allemaal!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...