Terug naar overzicht
Ik heb eens op deze website een bedankje gezien in de vorm van een herfstblad. Was een boekenlegger. Derbij stond dan : Fall in Love :) Er zijn ook nog stickertjes van. http://www.trouwartikelen.nl/bladwijzer-fall-in-love.ht...
ik volg mee!
Oh Kim, wat een leuk idee! Dat 'fall in love'-thema ga ik onthouden! Misschien ook tof voor uitnodigingen enzo *brainstorm*
Ja ik vond het ook wel schattig :) Maar een boekenlegger als bedankje zegt me niet zoveel... Ik denk niet dat wij een thema gaan kiezen. Vind het zo al goed genoeg ;)
Ja, die 'fall in love' vind ik ook echt leuk! Maar als we voor de rest niets rond het thema herfst doen, is het natuurlijk ook niet ideaal. Mss iemand ideeën met thema rood of zoiets? Of rond chocolade? Vrienden van ons gebruikten snoepen om mensen naar hun tafel te leiden. Vonden wij echt leuk, maar dat kunnen we natuurlijk niet meer gebruiken. Alvast al bedankt voor de reacties!!
Iets met verschillende bomen? Een eikenblad - tafel, een kastanjeblad - tafel, beukenboomblad- tafel, appelboomblad - tafel :-) het is maar iets dat me nu te binnen schiet. x
Dankuwel voor de tip! Ik heb daar inderdaad ook aan gedacht, maar we zijn met 200 mensen, dus toch ongeveer 20 tafels. Ik weet niet of dat zal lukken. Ik ga het eens bekijken. Groetjes!
Je kan ook herfstdiertjes erbij zetten? :D Egel, eekhoorn, slak, vos, ... hihi :D
hihi, tis een gedacht :-)