Terug naar overzicht
Hallo,wij trouwen in de Kempen en hebben de bus van Reizen Lauwers geboekt. Zij zijn van Boechout maar ik denk dat ze ook wel in Limburg werken. De prijs hangt eigenlijk af van hoelang je de bus nodig hebt. Bij Reizen Lauwers kost het 650 euro voor 4 uur. Dit is wel een bus voor 30 personen.bij Antique auto verhuren ze ook kleinere bussen en daar staat de prijs vermeld op de website.Veel succes!Leen 22/06/07
Hallo Vicky,Vooreerst proficiat met je huwelijksplannen! Bij Antique Auto hebben we zo'n 20 old-timer ceremoniebussen. Je kan ze op onze website www.antique-auto.be bekijken (mét prijzen). De bussen variëren vanaf een 10-tal personen, maar idiaal voor jullie zijn de minibussen tot maximum een 20 personen. Voor 14 à 16 personen heb je nog een ruime keuze! Geef me even je trouwdatum door via marita@bruidsparadijs.be en ik laat je de prijzen en mogelijkheden weten.Veel succes!Marita
Hallo Marita,Bedankt voor de reactie maar wij hebben ondertussen al vervoer gevonden via onze ceremoniemeester. Toch bedankt!Groeten,Vicky 797