Terug naar overzicht
Vrienden van ons trokken van iedereen bij het binnenkomen (per koppel) 1 foto (met een kader op de achtergrond, zodat iedereen "ingekaderd" was).Een maand of twee later heeft iedereen "zijn foto" in de brievenbus gevonden ;).Met ook nog een fotootje van een echo erbij. Kwestie van iedereen ineens te laten weten dat de gezinsuitbreiding wel héél snel kwam :).Zoveel kost het laten ontwikkelen van wat foto's niet, hé ...
wij geven de gasten op het feest een zakje snoep met als tekst: Thanks for beeing so sweet! en de gasten die niet aanwezig konden zijn waarvan we iets ontvangen hebben sturen wij een bedankt-foto toe. Vind het toch een beetje kostelijk om opnieuw kaartjes te laten drukken en opnieuw postzegels, ... Je moet zelf doen wat jullie het leukste vinden en wat in jullie budget past :-)
bij ons krijgen ze een zakje gevuld met koffiepads met als tekst;Bedankt kom snel eens op de koffie!!
Wij gaan de flitspaal zetten en daarop komt dan onderaan onze eigen foto met een bedanking. Mensen houden hun eigen foto's wel bij, die van een ander denk ik niet. x
Wij doen gewoon huwelijksbedankjes voor de gasten en de getuigen en de mama's kijken iets extra's. We zitten nog over een ceremoniemeester te denken maar die krijgt dan ook iets extra's
Wij hebben voor onze gasten per koppel een buxusplantje voorzien in een mooi potje, en hieraan gaan we een kaartje hangen met de figuurtjes van "liefde is". Ik heb voor iedereen al een verschillende afbeelding gezocht om aan de buxus te hangen (P.S. mijn vriend is zelfstandig tuinaanlegger, daarmee dat we voor buxusplantjes gekozen hebben, we vonden dit wel gepast )
Dank jullie voor de antwoorden. Zo'n feestflitser hoeveel kost dat ongeveer? Groetjes
wij hebben vierkanten kartonnen doosjes gemaakt in de stijl van onze uitnodigingen. Gewoon met de pc en dan bij de drukker laten afprinten. Nu nog knippen en plakken, hoera (ahum, maar heeft ons wel quasi niets gekost) in het doosje komen snoepkjes, aan de bovenkant de naam van de genodigde en aan de achterkant 'bedankt om met ons mee te vieren'. deze komen op de tafels te staan. dan zijn ze zowel bedankje als naamkaartje :)
Wij gaan winkelwagenmuntjes laten drukken met onze initialen en de datum op.
Veva: Is dat dan voor iedereen of per koppel? XXX
Hallo Wij geven per koppel een chardonnay flesje van 25cl met onze namen en datum. Is eens iets anders Xxxxxxxx
Die feestflitser lijkt me een heel erg leuk idee. Wij zitten met een dubbel feest, waarvan er 1 met allemaal jonge mensen uit verenigingen is.Weet iemand de prijs van zo een flitser?
Ik dacht 500 euro ... x
oesje...dat is best al veel...Ik heb de firma ondertussen een mail gestuurd maar nog geen antwoord gekregen...Vind het een heel leuk idee
@Kim: we gaan voor 80 % van de gasten geschenkjes voorzien denk ik. Zo heb je misschien nog overschot van de koppels die er maar eentje meenemen, maar langs de andere kant: zo'n muntjes zijn altijd handig om te gebruiken en uit te delen aan wie ze nog wilt :-)
Kosten zo'n muntjes veel, Veva?
Voila, de geschenkjes zijn gekozen. Ik heb per persoon een balpen met "bedankt! Kris en Yoline" op laten maken ;) Nu hopen dat het in de smaak valt.
Beste allemaal,Als jullie interesse hebben in DE FLITSPAAL, dan kunnen jullie de prijzen heel duidelijk op onze website bekijken. Deze prijzen zijn dezelfde voor gans Vlaanderen, dank zijn ons team van regionale medewerkers.Onze FLITSPALEN zijn uiterust met een Canon digitaal spiegelreflextoestel en een goede externe flitser, dus geen klein compact fotocamera'ke zonder flits. Dit komt de beeldkwaliteit zeker en vast ten goede.Achteraf krijgen jullie als bruidspaar een DVD met alle fotostrookjes en afzonderlijke foto's op. Daar kunnen jullie zelf nog een foto-album van maken of de leukste foto's op facebook gooien. Lachen! :-)Meer info vinden jullie op www.deflitspaal.be Vriendelijke groeten,Joost Denolfwww.deflitspaal.be www.depraatpaal.be www.hetfeestviltje.be www.defeestcameraadjes.be
Hey,Wat denk je van een mooi doosje waarin 3 leonidaspralinetjes passen?Wat is er belgischer dan chocolade?!Mooie rode of witte doosjes, afgebiesd met een goud lijntje (geef je e-mail door als je er foto's van wilt). Mengeling van beiden kleuren mogelijk en als derde optie zijn er zelfs zwarte doosjes voor de "speciallekes".Gevuld met 3 pralines die je zelf kiest uit ons assortiment! En dit aan een aantrekkelijk prijsje.Gratis levering binnen provincie Antwerpen en 5% korting bij aankoop vanaf 100 stuks.Bij interesse kan u hierop reageren of mailen naar sanne.van.lierde@gmail.com(elke leonidas kan u dit artikel aanbieden, ik ben echter de enigste die u deze voorwaarden en kortingen kan garanderen)Grt, Sanne.