Nu Online
Momenteel zijn er 670 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cortina

4-1-2013 14:25:45
Hallo Bruidjes, bruidegommen en aanverwanten!

Graag jullie hulp aub!! ;-)

Wij zijn nu een dikke maand verloofd en zijn dus vollop op zoek naar een zaal.
Op aanraden van mijn vader zouden we gewoon naar zoveel mogelijk zalen gaan kijken om achteraf te kunnen vergelijken.

Met een zekere tegenzin vertrokken mijn mama, verloofde en ikzelf richting Cortina in Wevelgem. Ik had absoluut geen hoge verwachtingen. Ik had daar al eens een personeelsfeest gehad en was niet echt van mn sokken geblazen toen.

Op terugweg naar huis stonden we alledrie in vuur en vlam. Ik was nu wel onder de indruk van de zaal en er is een en ander vernieuwd. Nieuwe uitbaters ook! Super ontvangst. Met andere woorden: Welke zaal kan dit gevoel nog overtreffen? We hebben ze nog niet gevonden en hebben intussen een mondelinge optie op de Cortina.

Lees ik hier nu uit nieuwsgierigheid eens reacties over de Cortina... Héééél verdeelde gevoelens.
Kan iemand mij eens zeggen wat hun recentelijke ervaringen (van het laatste jaar) zijn met deze feestzaal. Er moeten onlangs mensen daar hun feest gegeven hebben in september, heb ik gelezen. Hopelijk zitten ze nu nog op dit forum... Laat ook eens weten met hoeveel mensen jullie toe gevierd hebben. Het is idd een grote zaal en we zouden met +/- 150 man zijn. Ik wil ook niet dat het ongezellig en té groot overkomt.

Idd je hebt te maken met een bezorgde bruid! ;-)

Veel groetjes en al bedankt op voorhand voor jullie reacties!
Magali

Magali
5-7-2014
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1022

Nina
15-9-2012
 Meld misbruik4-1-2013 14:56:38

Hey, Wij hebben in de cortina ons huwelijksfeest gedaan op 15 september. En het is echt een aanrader. Het was een super feest. Wij waren met 130 personen en de zaal was mooi gevuld. Wij hadden gekozen voor kleinere tafels van 6 a 8 pers omdat wij dat leuker vonden ipv die grote tafels. Van iedereen hebben we super response gekregen over het feest. Als ik het nog eens zou kunnen overdoen zou ik het zeker nog eens in die zaal doen. Kzou zeggen nie twijfelen. Als je mij uw e-mail adres geeft wil ik u gerust een paar foto's doorsturen van de zaal. Groetjes Nina

Siska
27-4-2013
 Meld misbruik4-1-2013 15:53:35

Hey! Wij geven daar ook ons feest in april. Er is idd veel veranderd sinds de nieuwe uitbaters! Wij hadden ook direct een goed gevoel en hebben geen seconde getwijfeld. Ondertussen al het proefdiner achter de rug en we waren zeer tevreden! De reacties op het forum op hun website liegen er niet om! Wij zullen ook met 130 personen zijn...Nina, zou ik eventueel ook es je foto's mogen zien? siska.claeys@gmail.com...Merci!

Danny

Meld misbruik4-1-2013 17:40:02

Hoi Magali,
ik heb genoegen gehad om daar reeds fotoreportages te mogen maken en ik moet zeggen dat de feesten daar heel geslaagd waren, er is een bepaalde sfeer dat daar gecreëerd wordt dat heel warm is. Ook het personeel is top.
De aanwezigheid van een speeltuintje is voor de kinderen een heel leuke afwisseling.
Op mijn website staan er een paar sfeerbeelden (foto2/3 en 5 op de eerste rij en foto 5 en 7 op de derde rij).
Succes
Danny

Magali
5-7-2014
 Meld misbruik5-1-2013 13:55:20

Een dikke merci voor de snelle en bruikbare reacties!
Ik ben volledig gerustgesteld! :-)
Mijn e-mailadres is magalivdb85@hotmail.com voor mocht je foto's willen doorsturen.
Nina hebben jullie trouwens gekozen voor een dessertbuffet of een bord?
Ik ben helemaal weg van een buffet, maar niemand raadt ons dat aan.
Zelfs in de Cortina zelf niet...
Veel groetjes!

Nina
15-9-2012
 Meld misbruik6-1-2013 13:34:46

Wij hebben het dessertbuffet gekozen. Omdat daar voor ieders wat op ligt. En ik moet zeggen het is ook bij de gasten goed aangekomen. Iedereen heeft geboft over het buffet. Maar wat je wel hebt is. De menu is zo goed en zo lekker dat er veel van al dat lekkers van het dessert blijft liggen. Het voordeel wel van het buffet is dat de kaastafel heel de nacht blijft staan, en daar zijn er toch ook veel nog eens iets gaan halen later op de avond. Ik ga zo vlug al mogelijk eens een paar foto's doorsturen. Het is een prachtige zaal en goede bediening. Ik zou er niet meer over twijfelen. We zij. Toegekomen in de zaal voor de receptie en vanaf dan hebben wij ons van niets meer moeten aantrekken alles was tot in de puntjes in orde. Groetjes Nina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info