Terug naar overzicht
Hey SharonWij hebben onze kaartjes laten maken bij Marianne van Aureline. Zij maakt een persoonlijk schilderijtje en verwerkt dit dan tot een kaartje. Je kan ook menukaarten, labels, stickers,... laten maken. Kijk maar eens op www.aureline.be en www.sweetbyaureline.be GroetjesSybil
wij hebben ze zelf ontwerpen en besteld bij drukland.be. 80 euro voor 125 vierkant gevouwen (13x13) uitnodigingen + enveloppen. Kwaliteit was prima!
Hallo!Altijd fijn om iets af te kunnen strepen van je lijstje!Ik ben van plan mijn uitnodigingen zelf te gaan maken. Ik heb daarvoor bij een webhobbywinkel 3D knipvellen gekocht. Staan 2 tot 3 plaatjes per vel op. Daarvan kan je dus 2 tot 3 kaarten maken. Ook heb ik daar papier en kaarten met envelop gekocht. Ik was daar een euro of 50 krijgt. Wel heb ik nog wat snijmallen voor versierselen gekocht. Dan ben je toch ook gouw een euro of 70 kwijt. Maar uiteindelijk heb je wel iets unieks. Elke uitnodiging is toch iets anders dan de andere. En tja, het is mijn hobby hahah. Dus dan is het niet erg. Denk dat je als je een beetje handig bent met kaarten scrappen dat je dan een uurtje of 3 per kaart moet rekenen. Maar is maar net wat je zelf wilt natuurlijk.Mijn zus had haar uitnodigingen op een scroll. Erg origineel. Prijs hiervan weet ik niet. Google anders een op originele uitnodigingen. Wie weet kom je iets tegen wat budgetwaardig is en perfect past bij jullie.Succes en laat het ons weten wat het geworden is!
Wij hebben voor onze uitnodigingen een retro fotoshoot gedaan met de oldtimer van mijn opa. En met die foto's heeft een vriendin van ons dan de uitnodiging ontworpen. Het is echt super mooi geworden! Echt zo retro, vintage stijl!
Waauw Stéfanie, klinkt tof! Wij zouden ook een fotoshoot laten doen, maar hebben niet direct een concept. Kan ik je uitnodiging eens zien? Groetjes, Annabel
Wij hebben ook gewerkt met foto's en hebben daar een klein boekje van gemaakt (12 bladzijden)