Nu Online
Momenteel zijn er 532 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

voorbeelden uitnodiging

4-1-2013 14:53:37
heilaba bruidjes !
wij hebben vandaag onze menu vastgelegd, weer een stapje dichter naar onze droomdag...
Nu de volgende hindernis, uitnodiging,grrr ik wil namelijk afstappen van de kaarten die je standaard kan kopen,en wil iets unieks,
wat hebben jullie gedaan voor uitnodiging? voorbeelden en evt prijsindicaties zijn welkom,
alvast bedankt voor de reacties ! en veel plannings plezier!
xxxgrtjs sharon

sharon
6-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1191

Sybil
14-9-2013
 Meld misbruik4-1-2013 16:02:10

Hey Sharon

Wij hebben onze kaartjes laten maken bij Marianne van Aureline. Zij maakt een persoonlijk schilderijtje en verwerkt dit dan tot een kaartje. Je kan ook menukaarten, labels, stickers,... laten maken.

Kijk maar eens op www.aureline.be en www.sweetbyaureline.be

Groetjes
Sybil

Jill
22-3-2013
 Meld misbruik4-1-2013 16:09:53

wij hebben ze zelf ontwerpen en besteld bij drukland.be. 80 euro voor 125 vierkant gevouwen (13x13) uitnodigingen + enveloppen. Kwaliteit was prima!

Melanie
5-9-2014
 Meld misbruik4-1-2013 16:10:28

Hallo!
Altijd fijn om iets af te kunnen strepen van je lijstje!
Ik ben van plan mijn uitnodigingen zelf te gaan maken. Ik heb daarvoor bij een webhobbywinkel 3D knipvellen gekocht. Staan 2 tot 3 plaatjes per vel op. Daarvan kan je dus 2 tot 3 kaarten maken. Ook heb ik daar papier en kaarten met envelop gekocht. Ik was daar een euro of 50 krijgt.
Wel heb ik nog wat snijmallen voor versierselen gekocht. Dan ben je toch ook gouw een euro of 70 kwijt.
Maar uiteindelijk heb je wel iets unieks. Elke uitnodiging is toch iets anders dan de andere. En tja, het is mijn hobby hahah. Dus dan is het niet erg. Denk dat je als je een beetje handig bent met kaarten scrappen dat je dan een uurtje of 3 per kaart moet rekenen.
Maar is maar net wat je zelf wilt natuurlijk.
Mijn zus had haar uitnodigingen op een scroll. Erg origineel. Prijs hiervan weet ik niet.
Google anders een op originele uitnodigingen. Wie weet kom je iets tegen wat budgetwaardig is en perfect past bij jullie.

Succes en laat het ons weten wat het geworden is!

Stéphanie

Meld misbruik4-1-2013 16:48:27

Wij hebben voor onze uitnodigingen een retro fotoshoot gedaan met de oldtimer van mijn opa. En met die foto's heeft een vriendin van ons dan de uitnodiging ontworpen. Het is echt super mooi geworden! Echt zo retro, vintage stijl!

Annabel
19-10-2013
 Meld misbruik4-1-2013 20:39:33

Waauw Stéfanie, klinkt tof! Wij zouden ook een fotoshoot laten doen, maar hebben niet direct een concept. Kan ik je uitnodiging eens zien? Groetjes, Annabel

Kim
8-2-2013
 Meld misbruik4-1-2013 23:56:38

Wij hebben ook gewerkt met foto's en hebben daar een klein boekje van gemaakt (12 bladzijden)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info