TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
veerle
23-6-2007
|
14-10-2006 11:08:25
Beste Peggy, Ik heb op mijn pc een programma staan waar je alle soorten kaarten, uitnodigingen mee kan maken.Ik weet niet of ik je dat kan doorsturen, ik denk dat dat programma moet worden overgebrand.mijn email is veerlebeernaert@msn.com, groeten, veerle
|
|
Veroniek
|
14-10-2006 11:42:10
Dag Peggy
Wij trouwen de vrijdag na jullie en gaan onze uitnodigingen ook zelf maken. Heb je al een idee wat jullie gaan maken?
Je kan misschien eens naar websites van drukkers gaan, daar staan meestal de trouwkaarten op die ze verkopen. In het forum zijn er al een paar opgesomd, je moet anders een zoeken... Of je kan bij gouden gids drukkerij en bv je streek ingeven (moet niet) en dan naar die websites gaan...
Maar er zijn nog een paar sites: http://www.trouwshop.com/_forum/forum_posts.asp?TID=575... (Zoiets als wijtrouwen.com, maar dan in Nederland. Je moet je dus ook aanmelden, maar daar staan héél veel foto's van gemaakte uitndodigingen) http://trouwen.startpagina.be/ (linker kolom gaat over trouwkaarten e.d.)
Wij gaan het ontwerp zelf doen, maar zouden het dan laten drukken (bij een echte drukker). Ons kaartje zal allicht een 3-luik worden en vooraan komen onze beiden namen en als je het drieluik opendoet, wordt de V (begin van mijn voornaam en de v van lieVen) in 2 gedaan... Onze namen gaan dus in elkaar staan.
Succes en laat eens weten wat het geworden is!
Groetjes Veroniek 20 07 2007
|
|
Peggy
23-6-2007
|
14-10-2006 20:12:32
Hey naamgenote,
Heb je er al over nagedacht welke soort kaart je wil maken? Met de pc of op ouderwetse manier met schaar papier en lijm?
Ikzelf heb al ettelijke uren gevloekt op mijn kaarten. In het begin wild enthousiast maar nu meer dan beu. Als je me je email geeft stuur ik eens een foto door
Peggy V 23/06/07 http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl
|
|
Sarah
15-9-2007
|
14-10-2006 23:17:21
Hoi Peggy wij wouden dit eerst ook zelf realiseren, maar uiteindelijk zijn wij met foto's (gemaakt door men zus die fotografie studeert) en met een ontwerp naar de drukker gegaan. Sinds gisteren hebben we onze proefdruk, en kmoet zeggen, het is prachtig. Op de voorkaant staan wij, al lopende hand in hand op een oud spoor. In de midden is er dan een "spleet", de kaart vouwt dus in drie open. Op de linkerkant mijn ouders hun gegevens en rechts men schoonouders. In het midden onze namen en gegevens, en over de hele binnekant een foto in heel licht grijs als achtergrond. Qua prijs valt dit goed mee, je moet natuurlijk je ontwerp bij betalen, maar de druk per stuk is goedkoper.
Van welke streek ben je? Onze drukker is drukkerij reyn uit kruibeke! www.reyn.be
Succes
Sarah 15 09 2007
|
|
saskia
7-9-2007
|
15-10-2006 9:55:55
www.trouwshop.com en dan klikken naar forum en dan de rubriek creatief... niet alleen uitnodigingen maar echt alles wat met trouwen te maken heeft en dat zelf gemaakt wordt... echt leuk om een paar uurtjes op rond te 'wandelen'
succes sas 677
|
|
Hannah
7-7-2007
|
15-10-2006 13:11:09
Dag Sarah, Ik ben zelf ook een ontwerpje aan het maken zoals dat van jullie, dus eentje dat in 3 openvouwt. Nu vroeg ik me af hoeveel dat ongeveer kost om dat te laten drukken? Want daar heb ik geen idee van. Je kan me altijd mailen op hannah@hannahandmatt.info Groetjes en bedankt! Hannah
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|