Nu Online
Momenteel zijn er 429 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

we zijn er terug aan bezig

4-1-2013 17:08:28
Hallo bruidjes,

Onze trouwvoorbereidingen hebben even stilgelegen, maar nu vliegen we er weer terug in.

Heb net een afspraak gemaakt bij Fede di oro voor onze trouwringen, binnen kleine 3 weken mogen we gaan.
Morgen ga ik met mijn schoonmama en schoonzus op kleedjesjacht voor mijn schoonzus en morgenmiddag gaan we een kostuum gaan zoeken voor mijn man samen met zijn mama.

Ergens in februari - maart ga ik kijken voor bruidslingerie (zal gewoon naar een lingeriewinkel gaan) en ook voor bruidsschoenen.
En momenteel zijn we ook aan het kijken voor de uitnodigingen en ben ik ook volop bezig met het misboekje...

Laatst wel weer wat zitten twijfelen over mijn trouwjurk. Is het wel de juiste... Ik was eigenlijk aan het twijfelen tussen 2 jurken (uit 2 verschillende winkels). En ik had die morgen al gezegd dat ik zeker die jurk ging nemen (Provonias), maar dan 's middags naar Couture Ann geweest en daar bleef er 1 kleedje over, en toen ik mijn zus haar reactie zag en hoorde, wist ik eigenlijk genoeg. Dus ik heb dan (mss wel impulsief) het kleedje van bij Couture Ann gekocht. Jammergenoeg heb ik er geen foto's van, dus ik kan niet naar mezelf in het kleed kijken... (mijn mama had foto's getrokken, maar ze heeft ze per ongeluk gewist). Maar soms toch nog de twijfel: het is toch wel het juiste kleed dat ik gekozen heb? Maar ik sta er heel erg mooi mee, en het is echt voor mijn lichaam gegoten. Dus meer moet je niet hebben denk ik

Grtjs!

Nathalie
6-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 453

Sylvie
27-7-2013
 Meld misbruik4-1-2013 18:26:26

Hey Nathalie!
Ik had dit ook..
Er bleven 2 kleedjes over uit 2 verschillende winkels. Heel frustrerend want je kan ze eigenlijk niet kort na elkaar zien. Ik heb die bewuste dag dan de 2 afspraken na elkaar geboekt en van de ene winkel naar de andere door gereden.
Ik had dus ook een jurk waarvan ik 1e zei dit is de jurk ( het 1e kleed dat ik gepast had) maar ik wilde toch nog andere winkels doen om zeker te zijn en toen vond ik dus de 2e jurk. Iets dat van rok dus het onderste deel van mijn kleed helemaal paste in mijn verbeelding. Zo had ik het me altijd voorgesteld. Dus koos is voor het 2e .
Al moet ik toegeven dat ik ook vaak twijfel of het nu wel de juiste keuze was en alsk die nu wel écht het mooiste vond.
Echt moeilijk en frustrerend!
Ik begrijp je helemaal!

Nathalie
6-7-2013
 Meld misbruik4-1-2013 19:24:43

Blij dat ik niet de enige ben :-)
Misschien hebben die twijfels met met de stress te maken.. Bij ons nog (vanaf zondag) nog een halfjaar. Het begint echt te korten!!

Sylvie
27-7-2013
 Meld misbruik4-1-2013 19:31:05

Hehe ! Bij ons is het kort na jullie :) ! Nog 7 maand bij ons !
Het zal er zo snel gaan zijn!
Wij hebben vorige week veel gedaan ook om trouwringen geweest & trouwkostuum!
Allemaal met succes, het verliep allemaal heel vlot :) !
Nu uitnodigingen.. Vind ik toch ook iets moeilijk.
Weer prijzen vergelijken enz :)
Hebben

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...