Terug naar overzicht
Hey Nathalie!Ik had dit ook..Er bleven 2 kleedjes over uit 2 verschillende winkels. Heel frustrerend want je kan ze eigenlijk niet kort na elkaar zien. Ik heb die bewuste dag dan de 2 afspraken na elkaar geboekt en van de ene winkel naar de andere door gereden.Ik had dus ook een jurk waarvan ik 1e zei dit is de jurk ( het 1e kleed dat ik gepast had) maar ik wilde toch nog andere winkels doen om zeker te zijn en toen vond ik dus de 2e jurk. Iets dat van rok dus het onderste deel van mijn kleed helemaal paste in mijn verbeelding. Zo had ik het me altijd voorgesteld. Dus koos is voor het 2e .Al moet ik toegeven dat ik ook vaak twijfel of het nu wel de juiste keuze was en alsk die nu wel écht het mooiste vond.Echt moeilijk en frustrerend!Ik begrijp je helemaal!
Blij dat ik niet de enige ben :-) Misschien hebben die twijfels met met de stress te maken.. Bij ons nog (vanaf zondag) nog een halfjaar. Het begint echt te korten!!
Hehe ! Bij ons is het kort na jullie :) ! Nog 7 maand bij ons !Het zal er zo snel gaan zijn! Wij hebben vorige week veel gedaan ook om trouwringen geweest & trouwkostuum! Allemaal met succes, het verliep allemaal heel vlot :) !Nu uitnodigingen.. Vind ik toch ook iets moeilijk.Weer prijzen vergelijken enz :)Hebben