Nu Online
Momenteel zijn er 645 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

getrouwd

13-10-2006 22:05:52
hallo bruidjes in spe.
sinds 13 dagen mag ik mij mevrouw hollevoet noemen.
hier laat ik een klein kijkje op onze mooiste dag.
dat was 23 september 2006 wij hadden gekozen om de ene week voor de wet en de volgende week op 30/06 dan voor de kerk.
zijn blij dat we die keuze gemaakt hebben zo konden we veel meer genieten. burgerlijke trouw hebben we niets speciaals gedaan de week erop was het feest.
de dag begon goed mijn zus en ik gingen naar de kapper maar haar haar was een ramp heb het zelf nog mogen overdoen. dus dat was een beetje paniek. jurgen kwam tegen 10u30 en de fotograaf om 10u om 9u45 moest ik mijn jurk nog aandoen. alé dat was dan gelukt mooie foto's genomen in brugge en dan was het wachten tot we naar de kerk konden alles ging vlot tot we moesten vertrekken naar de feestzaal. onze auto een oldtimer wou niet meer starten gelukkig heeft onze ceremoniemeester het vlug kunnen oplossen dan eens toegekomen kwamen de gasten een voor een aan behalve de dj. ik in paniek en boos maar die stond in de file met een half uur vertraging was hij daar dan toch. de rest van het feest was prachtig en al snel was ik die kleine ongemakjes vergeten. dan konden we genieten. mijn zus had ook nog een mooie verassing zij had speciaal het nummer van sarah bettens sister gezocht en dan op verzoek laten afspelen. toen kwamen er traantjes van ons beiden. rond 3u was ik dood op en zijn wij naar ons bed gegaan om nog een beetje na te praten bij een flesje champagne. het waren zalige momenten eindelijk na al die voor bereidingen was het voorbij. en nu kunnen we de rest van onze dagen genieten van elkaar. ik wens al de toekomstige bruidjes een even fijne dagen als de onze veel succes en vergeet niet te genieten van jullie dag. groetjes annabel

annabel

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 815

fabienne
7-7-2007
 Meld misbruik13-10-2006 23:06:15

profisiat aan jullie twee ik wens jullie heel veel geluk ik moet nog 267 dagen wachten,dan is het voor ons zover,

Veroniek

Meld misbruik14-10-2006 11:49:29

Hoi Annabel

Een dikke proficiat en geniet ervan!

Hebben jullie foto's?

Is er in uw schoonfamilie een François Holvoet (ongeveer 25 jaar)?

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik14-10-2006 12:54:29

Gefeliciteerd Annabel, het was een mooie dag he, de 30ste!

Geniet nog van de witte broodsweken!

groetjes
Katrien
al 14 dagen mevrouw Sas

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...