Nu Online
Momenteel zijn er 484 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wij trouwen in augustus 2013 en zijn nog op zoek naar een ceremoniemeester, ben ik niet te laat??

5-1-2013 12:46:23
Hallo bruidjes!
Wij trouwen op 24 augustus in Beveren-Waas de mis en in Wichelen het feest. We zijn nog op zoek naar een ceremoniemeester en heb er al veel gecontacteerd maar deze zijn allemaal al bezet.
Heeft er iemand nog ideeën?
Groetjes,
Sarah

Sarah
24-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 923

Stephanie
6-7-2013
 Meld misbruik5-1-2013 13:11:33

Hey Sarah, wij trouwen ook in Beveren waas maar in december & wij zijn op zoek :)
Dus antwoorden zijn voor mij ook welkom!!
Grtjs

Patrick

Meld misbruik5-1-2013 14:08:27

Eens informeren bij Ceremonies Pieter alhoewel door zijn succes is de kans klein maar je weet nooit, is in bijberoep, dus proberen maar.
Succes.

Kelly
24-8-2013
 Meld misbruik5-1-2013 21:26:26

Hoi! Wij trouwen ook op deze dag! Wij hebben ook nog geen ceremoniemeester, en geen vervoer... Ik volg dit item zeker mee op! ;-) Groetjes

Davy

Meld misbruik6-1-2013 8:53:07

Beste Sarah, Ik ben nog beschikbaar op jullie huwelijksdatum. Contacteer mij gerust voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek. Ik stuur je alvast een privebericht met wat meer info. Vriendelijke groeten, Davy Www.allegebeure.be

Shana
3-8-2013
 Meld misbruik6-1-2013 11:17:16

Hoi,

Wij trouwen 3 augustus, en hebben juist vorige maand onze ceremoniemeester vastgelegd...
Luc Boulanger...zeer lieve man! Hij woont ergens bij Leuven, maar gaat naar overal voor trouwers....
Misschien kan je hem eens contacteren? De prijs valt ook zeer goed mee..

groetjes

shana

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...