TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sophie
18-5-2013
|
5-1-2013 17:16:02
Volgens mij is het opstellen van de gastenlijst één van de moeilijkste zaken van de bruiloft :-) Ik vind het ook vreselijk, je moet je budget in het oog houden, je wil graag mensen om je heen, en je wil niemand boos maken :-)
Wij vragen op de receptie iedereen, dus ook collega's en genodigden van de ouders (wegens direct aansluitend op de vrijzinnige viering en op dezelfde locatie), op het diner enkel familie en beste vrienden. 's Avonds kan er dan nog wat extra volk komen dansen.
|
|
Bea
6-7-2013
|
5-1-2013 19:41:56
Bij ons: ouders, broers en zussen met hun kinderen en kleinkind heel de dag. Tantes en nonkels en vrienden van ouders, een paar vrienden met kinderen (noemer: oud of met kleine kinderen die we er bij willen hebben) op de namiddag bbq. Neven, nichten, collega's en vrienden op het dansfeest. Dan zijn er een paar uitzonderingen die zowel bbq en dansfeest doen omdat ze dicht bij ons staan of we hen moeilijk naar huis kunnen sturen. Voor een paar mensen vind ik het ook wel moeilijk om hen op 1plaats te zetten, dus dat wordt nog wat denken...
|
|
Martine
14-6-2014
|
5-1-2013 20:48:34
Op het gemeentehuis wil ik zeker: Mijn ouders, mijn zus en partner, mijn beste vriendin en haar dochtertje, mijn schoonouders, mijn schoonbroer, zijn vrouw en hun zoontje, mijn schoonzus, haar dochter (mijn vriend's getuige), haar vriend en hun kleintje.
Ik heb geen zin in 150 man in 't stadhuis, dus al de rest zal toch vriendelijk de datum en 't uur mogen vragen als ze persé willen komen. Ik zie een paar tantes bijvoorbeeld wel nog willen komen.
's Avonds plannen we een etentje of een barbecue (daar zijn we nog niet over uit) met al wie we op 't stadhuis willen.
De volgende dag is 't grote receptie en daar mag iedereen naartoe. Die 15 bovenstaanden, maar ook heel mijn familie (al mijn tantes, nonkels, neven, nichten, kinderen, ... - tesamen goed voor 140 man) + nog een paar vrienden + onze collega's.
Iedereen krijgt hier dus een uitnodiging voor de receptie. Degenen voor 't stadhuis zullen van ons persoonlijk wel horen wanneer ze er moeten zijn.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|