Nu Online
Momenteel zijn er 355 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 111 dagen...

5-1-2013 13:08:37
amaai dat begint te minderen :-)

Waar staan de rest van de April bruidjes met hun voorbereiding??
Vandaag nog kostuum gaan kiezen voor mijn hubby-to-be bij Labaere in Zottegem. Super service en er was echt niets te veel. Kostuum is dus een feit!
Nu nog schoenen voor mij en mijn ventje, lingerie, kleren voor de kids, menu gaan vastleggen, enz..

Wat wel al gedaan is: (buiten de grote zaken natuurlijk zoals feestzaal, gemeentehuis..)
- afspraak visagiste en kapper
- trouwringen
- gastenlijst op punt en al begonnen met adressen te schrijven (of beter : te drukken)
- uitnodigingen
- met de bruidstaart zijn we bezig

Nu te hopen dat ik niets vergeet ..

Groetjes

Mieke
27-4-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 575

Saskia
22-6-2013
 Meld misbruik5-1-2013 14:20:27

Hey Mieke,

ik weet niet als je gedacht hebt aan bedankjes (of mss doe je dat niet), enveloppendoos,
en zo van die kleine dingetjes...

groetjes

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik5-1-2013 14:26:30

Leuk he, als alles stilaan op zijn plaats begint te vallen.
Dan ben jij het kostuum mee gaan kiezen?! Ik niet, zal een verrassing zijn, net zoals mijn kleed voor hem
Wij moeten ook nog alle accessoires voor ons allebei gaan kiezen. Mag in februari voor mijn 1e pas gaan en tegen dan zou ik toch mij schoenen en lingerie moeten hebben...
Wij hebben vandaag bericht gekregen dat onze trouwringen klaar zijn, gaan ze volgende weet waarschijnlijk afhalen Een ringkussentje of iets dergelijks moet ik ook nog zoeken/maken.
Wij zijn ook bezig met onze uitnodigingen. Volgende week proefdruk laten maken. Gastenboek zijn we ook mee bezig. En in februari/maart gaan we naar de zaal om het menu te bespreken en nog wat vragen te stellen.
Kleding voor de bruidskindjes moet nog gemaakt worden door schoonmama en schoonzus, daar gaan wede komende weken stof voor kiezen.
Met visagiste en kapper heb ik deze week ook een afsrpaak voor een proef gemaakt.
Als jullie werken met tafelthema's is het nu mss ook de moment om daaraan te denken. Of gastenbedankjes?

Geniet er nog maar van. Binnen een paar maanden is het allemaal voorbij...

Groetjes
Joyce

Nellie
20-4-2013
 Meld misbruik5-1-2013 18:51:13

Hey Mieke!

Hoe toevallig zeg...!Vandaag is mijn hubbie-to-be ook naar Labaere geweest om een kostuum te gaan kiezen! Ik ben niet mee gaan kiezen, maar heb betrouwbare gazanten meegestuurd. Ik ben ondertussen eens gaan kijken naar de solden. Ik wil eigenlijk ook wel graag dat het voor mij een beetje een surprise blijft, zoals mijn jurk voor hem.
Het begint nu wel te korten hé. Nog maar een paar maandjes en er moet nog zovéél geregeld worden!

Wat hebben we al:
- Gemeentehuis uur staat vast
- Kerk
- Feestzaal
- DJ
- Fotograaf
- Trouwjurk
- Kostuum
- Dassen voor de suite
- Mijn schoenen
- Mijn lingerie
- Mijn juwelen
- Trouwringen
- Openingsdansnummer gekozen (waarschijnlijk verandert dit ook niet meer, maar je weet nooit)
- Proefkapsel
- Voorlopige afspraak voor kapsel en make-up (moet nog eens extra bevestigen denk ik want heb nog geen exact uur meegegeven)

Wat moet er nog gedaan worden:
- Zijn schoenen
- Uitnodiging (we zijn aan het wachten op proefdruk)
- Gastenlijst definitief maken (NIET SIMPEL!)
- Misboekje (zoals hierboven al gezegd)
- Verschillende passen van het trouwkleed
- Menu gaan vastleggen
- Bruidsboeket en versiering kerk
- Nadenken over tafelthema
- Cadeau's bedenken voor ouders en getuigen
- ...
Waarschijnlijk zijn er nog heel wat kleine zaken waar ik nu niet direct op kan komen!

Geniet ook maar van de laatste maanden! Het is een tijd die we niet gauw zullen vergeten maar niet meer zullen meemaken ook!

Groeten,
Nellie

Jaja, het was even rustig met de voorbereiding maar nu gaat de mallemolen weer volop beginnen draaien denk ik...

sofie
20-4-2013
 Meld misbruik7-1-2013 11:57:02

Super hé! Bij ons zit nu alles ook weer in een stroomversnelling..; door onze renovatiewerken lag alles een beetje stil. We hebben ook een kleine achterstand (slik) maar dat werken we wel zo snel mogelijk weer weg... op dit moment krijgt de misviering en de uitnodiging al mijn aandacht. Binnenkort wil ik ook de tafelversiering en andere versiering onder de loep nemen om verder aan uit te werken. Voor de rest ben ik vrij goed mee. De suite heeft ook nog hun kostuum niet gekozen (maar wel een das, dat hebben ze al... :-) ) de bedankjes voor ouders en zo moeten ook nog uitgewerkt worden. Kortom, al het creatieve wordt tegenwoordig uitgewerkt en uitgedacht... het leukste van allemaal als je het mij vraagt... ons huis wordt binnenkort een groot creatief atelier... I love it :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...