Terug naar overzicht
Dag PatriciaWij hebben 't Driessent voor 06/07/07 reeds in februari geboekt en zelfs toen hebben we onze datum al moeten aanpassen. In 't Driessent heb je geen kleine zaal. Je neemt ofwel de chalet ofwel kies je voor de hele zaal. Wij hebben de hele zaal genomen (we zijn met +- 80 personen).Maak gerust eens een afspraak en vraag naar de prijzen. Wij zitten rond de 65 euro per persoon voor het eten en het drankforfait (tot een bepaald uur). Je moet er wel rekening mee houden dat je ook huur moet betalen voor 't Driessent. Voor de zaal is dat voor een zaterdag 1000 euro en voor een vrijdag 500 euro. Je hebt dan wel exclusiviteit, dwz dat er niemand anders op het domein aanwezig is dan de mensen van jullie feest.Wij hebben nog niets dan goeds gehoord over 't Driessent, echt iedereen die we kennen die er geweest is, vond het een onvergetelijk feest!Succes!
Hey,Wij doen ook ons feest in het Driessent op vrijdag 797. Wij hebben de zaal geboekt in juli dit jaar. Dus ruim een jaar op voorhand. Ik vrees er een beetje voor of de zaal dan nog vrij gaat zijn. Zeker omdat het dan zaterdag is. Maar je kunt toch altijd bellen en het gewoon vragen? Als je nog niet te veel geregeld hebt kan je de datum inderdaag misschien nog veranderen als je per se het Driessent wilt? Niet leuk, ik weet het, maar wij hebben het ook moeten doen! Wilden in juli trouwen, is uiteindelijk september geworden.Wij gaan met buffetten werken. Prijs zit rond de 57 a 60 euro inclusief alle drank tot 5.00 en uitgebreid dessertbuffet met bruidstaart. Je kan ook kiezen voor een menu opgediend aan tafel. Huurprijzen van Dorothy kloppen inderdaad. Maar tis het wel waard! Echt een prachtige zaal!Ik zou je gewoon eens informeren bij hun. Ze zijn daar heel vriendelijk!Groeten,Vicky 797
't Driessent of Bart Claes heeft ook een hoeve waar ze feesten houden; nl. de beekhoeve. Kijk maar eens op hun website http://www.bartclaes.be/beekhoeve/index.html Greet02/06/07
ja heb vandaag gebeld en enkel het chalet is nog vrij hebben dat genomen maar nu stel ik me de vraag wij willen menu opgediend aan tafel en een dessert buffet wat zou de prijs hiervan zijn ongeveer met drank ben bang dat het vrij duur gaat uitvallen ik dacht aan een 50 euro pp das te weinig zeker ?
Hoi,Wij trouwen op 18-08-2007 en onze zaal is de Roerdomp, hoort ook bij Bart Claes.Deze zaal vinden wij iets moderner dan het Driesssent, maar dat is ieders eigen keuze.Onze zaal ligt nu zo'n 1,5 maand vast denk'k...je moet er echt snel bij zijn.Qua prijzen moet je dus rekening houden met de exclusiviteit (hangt er van af wanneer en welk etablissement), en voor de menu ben je zo'n €65/persoon kwijt. We moeten de menu wel nog in detail bespreken, maar daarrond zal het liggen. Wel met drankenforfait tot 4h s'morgens.Nog veel succes!!!Groetjes,Katrien