Nu Online
Momenteel zijn er 675 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal driessent

14-10-2006 12:06:56
wij zouden graag 't driessent nemen maar dan een klein zaaltje of misschien het chalet heeft iemand hier ervaring mee en aan welke prijsklasse mogen we ons
verwachten is drank
meegerekend en zijn we nog op tijd huwelijk is op 160607?

patricia
16-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1927

Dorothy
6-7-2007
 Meld misbruik15-10-2006 9:57:07

Dag Patricia

Wij hebben 't Driessent voor 06/07/07 reeds in februari geboekt en zelfs toen hebben we onze datum al moeten aanpassen.
In 't Driessent heb je geen kleine zaal. Je neemt ofwel de chalet ofwel kies je voor de hele zaal. Wij hebben de hele zaal genomen (we zijn met +- 80 personen).
Maak gerust eens een afspraak en vraag naar de prijzen. Wij zitten rond de 65 euro per persoon voor het eten en het drankforfait (tot een bepaald uur). Je moet er wel rekening mee houden dat je ook huur moet betalen voor 't Driessent. Voor de zaal is dat voor een zaterdag 1000 euro en voor een vrijdag 500 euro. Je hebt dan wel exclusiviteit, dwz dat er niemand anders op het domein aanwezig is dan de mensen van jullie feest.
Wij hebben nog niets dan goeds gehoord over 't Driessent, echt iedereen die we kennen die er geweest is, vond het een onvergetelijk feest!
Succes!

Vicky
7-9-2007
 Meld misbruik16-10-2006 9:23:48

Hey,

Wij doen ook ons feest in het Driessent op vrijdag 797. Wij hebben de zaal geboekt in juli dit jaar. Dus ruim een jaar op voorhand. Ik vrees er een beetje voor of de zaal dan nog vrij gaat zijn. Zeker omdat het dan zaterdag is. Maar je kunt toch altijd bellen en het gewoon vragen? Als je nog niet te veel geregeld hebt kan je de datum inderdaag misschien nog veranderen als je per se het Driessent wilt? Niet leuk, ik weet het, maar wij hebben het ook moeten doen! Wilden in juli trouwen, is uiteindelijk september geworden.

Wij gaan met buffetten werken. Prijs zit rond de 57 a 60 euro inclusief alle drank tot 5.00 en uitgebreid dessertbuffet met bruidstaart. Je kan ook kiezen voor een menu opgediend aan tafel. Huurprijzen van Dorothy kloppen inderdaad. Maar tis het wel waard! Echt een prachtige zaal!

Ik zou je gewoon eens informeren bij hun. Ze zijn daar heel vriendelijk!

Groeten,

Vicky 797

Greet
2-6-2007
 Meld misbruik16-10-2006 11:38:29

't Driessent of Bart Claes heeft ook een hoeve waar ze feesten houden; nl. de beekhoeve. Kijk maar eens op hun website http://www.bartclaes.be/beekhoeve/index.html

Greet
02/06/07

patricia
16-6-2007
 Meld misbruik17-10-2006 20:38:28

ja heb vandaag gebeld en enkel het chalet is nog vrij hebben dat genomen maar nu stel ik me de vraag wij willen menu opgediend aan tafel en een dessert buffet wat zou de prijs hiervan zijn ongeveer met drank ben bang dat het vrij duur gaat uitvallen ik dacht aan een 50 euro pp das te weinig zeker ?

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik27-10-2006 15:08:48

Hoi,

Wij trouwen op 18-08-2007 en onze zaal is de Roerdomp, hoort ook bij Bart Claes.
Deze zaal vinden wij iets moderner dan het Driesssent, maar dat is ieders eigen keuze.
Onze zaal ligt nu zo'n 1,5 maand vast denk'k...je moet er echt snel bij zijn.
Qua prijzen moet je dus rekening houden met de exclusiviteit (hangt er van af wanneer en welk etablissement), en voor de menu ben je zo'n €65/persoon kwijt. We moeten de menu wel nog in detail bespreken, maar daarrond zal het liggen. Wel met drankenforfait tot 4h s'morgens.
Nog veel succes!!!

Groetjes,
Katrien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info