Terug naar overzicht
begrijp het volkomen! wedding planning is blijkbaar een vrouwenaangelegenheid dus... niet aantrekken en niks forceren, juli vind ik ook laat maar ja...
wat ben ik blij met men ventje van het regelen van de trouw trek hij zich ook niks aan alles is goed zegt hij en als ik iets wil weten of hij iets goed vindt geeft hij wel zen mening en hij zelf zij de dag dat ik men kleed ging kiezen waar hij bij was ik zal men kostum ook es gaan kiezen dus daar heb ik gelukkig geen probleem mee maar ik kan je frustratie gerust begrijpen maar hiervoor zijn we er he om elkaar te steunen
Hey meid! Dat is idd zeer lastig als uw verloofde zo doet! Toch een tip: ik ben donderdag met mijn partner zijn kostuum, hemd, das en schoenen gaan kopen bij Boss. Alles was aan -30% dus hebben we voor een superprijs alles gekocht. Ik hoop dat zijn zin snel komt!
@SaraZijn de schoenen van Boss ook aan -30%?Amai, dat wist ik niet... dacht dat ze dit enkel op hun kledij deden! Goede aankoop dus voor jullie! :)Groetjes.
Misschien es proberen het erover te hebben met je (toekomstige) schoonmoeder?Misschien dat die wat - goeie - invloed kan uitoefenen ...De mijne zou het nochtans ook nog riskeren, hoor, om desnoods een week ervoor voor kleding te gaan.Ik heb wel gezegd dat ie aantrekt wat ie wil, zolang het maar geen totaal versleten en kapotgescheurde jeans is. Hij haat het sowieso al om nieuwe kleren te kopen ... Normaal moet ik 'em eindeloos pushen en meegaan, maar deze keer moet hij het echt wel zelf maar doen als hij het wil. En anders trouwt ie maar in iets dat nog in zijn kast steekt.Ik trouw met hem, niet met zijn kleding. En zelf zit ik ook niet zo extreem veel in met mijn kleding. Ik koop wel iets nieuw voor die dag, maar het zal geen echt trouwkleed zijn. Ik sta absoluut niet met kleedjes, dus waarom zou ik zoiets dragen op de schoonste dag van mijn leven?
Mijn vriend vindt het ook nog te vroeg maar wij trouwen ook pas eind oktober. Misschien kan je hem overtuigen met de solden of met een winkel waar echt alleen maar kostuums te vinden zijn? Wij gaan eens kijken bij Suitsupply in Antwerpen.