Terug naar overzicht
Robel die een outlet heeft? Bedoel je niet La Sposa? Groeten,Nellie
Robel heeft inderdaad een outletafdeling in de winkel in de noordstraat. Ik heb mijn kleedje van marylise daar op de kop kunnen tikken met 500€ korting. En je krijgt er nog een goeie service ook! De verkoopster was helemaal mee met wat ik graag zag en haalde 2 kleedjes uit de outlet die ik graag zag en die mij (zoals ze voorspelde) als gegoten zaten. Een blij bruidje hier dus! Groetjes Elke
Ik ben naar de Robel geweest en heb een superservice gekregen, maar wist zelf niets van een outlet afdeling...
Elke, wauw! dat is echt wel een goeie prijs hoor! Zou ik je kleed eens mogen zien op foto? of heb je er nog geen?Saar, ja ik heb dat gezien op hun website en ik ga samen met mijn mama en schoonmama eens kijken. Zij moeten ook kledij hebben en ook de suitekledij is in outlet. Ik vind het gewoon belachelijk veel voor een trouwkleed en je doet dit maar 1 dag aan...
@Nathalie: het is een marylise type anika maar dan in off-white. http://english.slubne.pl/index.php?pid=3&col=247&am... . Ik heb er nog 800€ voor betaald, het was dus zeker de moeite.
oooh elke nu ga ik toch ook eens kijken hoor!! ;o)))Groetjes Joke ;-)
Ik ben ook naar Couture Robel geweest. Zeer vriendelijk ontvangen geweest en niets is hen te veel, je mag zoveel passen zoals je maar wil.Ik wist ook niet van een outletafdeling, maar dat vind ik zeker niet erg.Ik heb MIJN kleed gevonden en vind de prijs toch nog redelijk meevallen, heb er ook zo mijn brudsschoenen bijgekocht. Enkel en alleen maar veel lof!
Oh leuk! al die goeie commentaren! Ik ga morgen bellen voor een afspraak, kijk er al naar uit! Ik had nog een vraagje. Vragen ze pasgeld? Ik heb al gehoord dat sommige winkels dit vragen en het dan in mindering brengen als je er een kleed koopt. Op zich is dit verstaanbaar maar over hoeveel gaat het dan eigenlijk?
Ik ben zowel naar Robel Couture als naar La Sposa geweest en ik heb geen pasgeld moeten betalen. Ik vraag me trouwens af of dat pasgeld echt wordt toegepast in bepaalde winkels, het zou voor mij een reden zijn om niet naar die winkel te gaan.
mijn kleedje komt ook van daarheb nog de helft van de prijs betaaldsuper service en heel vriendelijk