Nu Online
Momenteel zijn er 471 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Checklist

5-1-2013 23:33:35
Heey iedereen

Met nog 173 dagen op de teller, begint het toch al te kriebelen en wou ik al even overlopen of zo goed als alles in orde is. Hieronder volgt een lijstje, hebben jullie nog ideetjes of aanmerkingen?

Kleed en schoenen: check (uitgezonderd juwelen en lingerie)
kostuum + schoenen: check (uitgezonderd wit hemd)
feestzaal + menu: check
ceremonie: check
fotograaf: check
dj: check
uitnodigingen: bijna check
gemeente: check
huwelijksreis: check
ringen: check
geschenken genodigden: check
haar en make-up: check
springkasteel: check
eventueel schminkster voor de kindjes ( valt nog te zien)

vriendelijke groetjes,
Yoline

Yoline
28-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 669

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik6-1-2013 10:01:00

Hallo,
Wij trouwen een week later en moeten nog veel meer doen! Ik ben wel al een hele tijd wat decoratie aan het inslaan (voor aan huis en misschien in de zaal). Je vind er momenteel veel in Blokker, Axion,...
Opneningsdans en muziek die jullie zeker willen horen of juist absoluut niet?

Yoline
28-6-2013
 Meld misbruik6-1-2013 10:45:31

Hey
Het huis gaan wij niet decoreren, we brengen er die dag eigenlijk amper door, dus zou het (in ons geval) beetje onnozel vinden. Voor de zaal decoratie heb ik een feestreglement dat op elke tafel komt en mijn vriend is een kei in origami, dus hij zorgt voor zwaantjes die elkaar kussen (zo romantisch én grappig) de rest van de decoratie wordt eigenlijk door de zaal zelf gedaan juist kaarsen voor in de kanderlaars moet ik meenemen, maar dat is nu ook niet zo'n grote kost hé. Het komt allemaal nu al heel duur uit... Maar je trouwt maar 1 keer hé (hoop ik!!).

Emma
30-8-2013
 Meld misbruik6-1-2013 12:03:55

Trouwen jullie ook voor de kerk? Of enkel voor de wet? Hebben jullie al een dagindeling? Wij trouwen enkel voor de wet en heb nogal het gevoel dat alles dan snel zal voorbij zijn als ik er geen 'extraatjes' tussen steek.

Yoline
28-6-2013
 Meld misbruik6-1-2013 12:11:46

Hey
Ik trouw enkel voor de wet, maar wij hebben 's avonds wel een ceremonie bij de mens. Ik wou zo graag onze geloften uitwisselen, dat ik dat toch wel belangrijk vond.
Wij (ik) heb er voor gekozen om de ceremonie pas te laten doorgaan als alle gasten er zijn, volgens deze indeling:

14u30: vertrek naar gemeentehuis
15u30 - 16u: gemeentehuis
16u30 - 17u30: huwelijksshoot
16u30: gasten gaan bij Roos iets drinken en een hapje
18u00: vertrekken naar de feestzaal
18u30 - 19u30: receptie
19u30: aan tafel
20u00 - 21u00: voorgerecht
21u00 - 22u00: hoofdgerecht
21u30: ontvangen 2de volk
22u00 – 23u00: ceremonie de mens
23u00 - 24u00: dessertenbuffet
24u00 - 4u00: avondfeest

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...