Terug naar overzicht
Hallo,Wij trouwen een week later en moeten nog veel meer doen! Ik ben wel al een hele tijd wat decoratie aan het inslaan (voor aan huis en misschien in de zaal). Je vind er momenteel veel in Blokker, Axion,...Opneningsdans en muziek die jullie zeker willen horen of juist absoluut niet?
HeyHet huis gaan wij niet decoreren, we brengen er die dag eigenlijk amper door, dus zou het (in ons geval) beetje onnozel vinden. Voor de zaal decoratie heb ik een feestreglement dat op elke tafel komt en mijn vriend is een kei in origami, dus hij zorgt voor zwaantjes die elkaar kussen (zo romantisch én grappig) de rest van de decoratie wordt eigenlijk door de zaal zelf gedaan juist kaarsen voor in de kanderlaars moet ik meenemen, maar dat is nu ook niet zo'n grote kost hé. Het komt allemaal nu al heel duur uit... Maar je trouwt maar 1 keer hé (hoop ik!!).
Trouwen jullie ook voor de kerk? Of enkel voor de wet? Hebben jullie al een dagindeling? Wij trouwen enkel voor de wet en heb nogal het gevoel dat alles dan snel zal voorbij zijn als ik er geen 'extraatjes' tussen steek.
HeyIk trouw enkel voor de wet, maar wij hebben 's avonds wel een ceremonie bij de mens. Ik wou zo graag onze geloften uitwisselen, dat ik dat toch wel belangrijk vond.Wij (ik) heb er voor gekozen om de ceremonie pas te laten doorgaan als alle gasten er zijn, volgens deze indeling:14u30: vertrek naar gemeentehuis 15u30 - 16u: gemeentehuis16u30 - 17u30: huwelijksshoot16u30: gasten gaan bij Roos iets drinken en een hapje18u00: vertrekken naar de feestzaal18u30 - 19u30: receptie19u30: aan tafel20u00 - 21u00: voorgerecht21u00 - 22u00: hoofdgerecht21u30: ontvangen 2de volk22u00 – 23u00: ceremonie de mens 23u00 - 24u00: dessertenbuffet24u00 - 4u00: avondfeest