Nu Online
Momenteel zijn er 704 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gastenboek

6-1-2013 12:10:08
Hallo,

Het is nog ver weg. Maar van alles hebben we zo wel al een idee in ons hoofd, alleen het gastenboek. Daar breken we ons hoofd over. Iemand tips waar je een supermooi boek kan kopen? Of andere leuke alternatieven?

Groetjes

jolma
5-10-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 728

Cassy
7-9-2013
 Meld misbruik6-1-2013 12:49:33

een fotogastenboek maken...
Leuke foto's van jullie samen met daartussen lege pagina's waar iets kan geschreven worden...

Veel succes :-)

Lynn
1-6-2013
 Meld misbruik6-1-2013 13:46:25

Wij gaan een wensboompje zitten waar de gasten hun wensen achteraf in kunnen ophangen.. Erna planten we dat boompje gewoon in de tuin, kwestie van alle dagen aan ons huwelijk herinnerd te worden

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik6-1-2013 13:48:49

In de Ava hebben ze ook wel mooie boeken vind ik x

Deborah
9-8-2013
 Meld misbruik6-1-2013 14:07:37

Tip: Geef op pinterest (=site) guestbook wedding in en je krijgt echt heel veel ideeën! Ik heb er al heel vaak op gekeken!

Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik6-1-2013 14:34:23

jenga block guestbooks

Hoi Jolma
Iets zoals dit vond ik wel leuk( je kunt het ook met stenen doen). Kan je achteraf nog in je huis zetten. Ik ben ook aan het denken om anders een groot wit blad of stuk karton te zoeken en daar een foto van ons op te plakken in het midden en dan de gasten daar hun wensen op te laten schrijven, dat kan je achteraf dan ook nog ergens in huis op hangen. Een gewoon gastenboek wil ik liever niet doen, omdat ik mij af vraag hoe vaak je daar achteraf nog in gaat kijken, maar dat is een eigen mening natuurlijk.

Groetjes

Katrien
23-6-2012
 Meld misbruik6-1-2013 15:03:14

Hey Jolma,

Zoal Cassy al vermeldde kan je een fotoboek laten maken (kan vaak zelfs bij jullie huwelijksfotograaf, alleen is dit natuurlijk duurder).

Wij wilden echter een gastenboek dat 100% identiek was aan onze trouwuitnodiging, maar dat was gewoon onvindbaar online of in gelijk welke winkel omdat wij een foto in onze uitnodiging verwerkt hadden. Uiteindelijk ben ik op een website gestoten (www.receptieboek.eu ) waar ze gepersonaliseerde boeken maakten. Zij hebben dan onze trouwuitnodiging perfect in de kaft van het boek verwerkt en we konden ook de kaft en zelfs binnendruk zelf kiezen. Hiervoor hadden we drie vraagjes gebruikt die de gasten moesten beantwoorden. Heel erg leuk, aangezien de meeste gasten anders de standaardformulering ''Proficiat, jullie zagen er stralend uit'' in het gastenboek zetten. (Misschien zijn deze vragen ook wel iets om over na te denken? ;) )

Dit gastenboek heeft ons uiteindelijk een kleine 100 euro gekost, maar wij hadden wel het duurste soort boek gekozen, en van het duurste materiaal (dus normaal is het een pak goedkoper). Als je een fotootje wil van ons boek, mag je me altijd een berichtje sturen.

Nog heel veel succes met de voorbereidingen!

Groetjes,
Katrien

ine
11-4-2014
 Meld misbruik6-1-2013 15:47:55

aangezien wij besloten hebben om in mei in intieme kring te trouwen en dan pas op 25 juli een groot feest te doen voor alle vrienden en familie gaan wij voor een gastenboek kiezen met onze huwelijksfoto's in. zo zien de gasten deze als ze er iets inschrijven. en wij zullen er na ons huwelijk ook nog genoeg in kijken omdat het fotoalbum annex gastenboek is.

wat je eventueel kan doen is een mooi blanco gastenboek kopen vind je bv in de ava
en in de zomer een soort pre-wedding shoot te doen ( je kan ook aan een familielid vragen om wat mooie gelegenheidsfotos te maken) en die foto's gebruik je dan in dat gastenboek.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...