TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Michèle
24-8-2013
|
6-1-2013 12:52:22
Hoi.ik heb een offerte liggen voor de tiendschuur. Was behoorlijk prijzig. Huur van de zaal was 2100 euro en ik had gevraagd voor buffet, dit kwam op 80 euro met dranken. In februari doen wij in deze zaal onze opendeurdagen en dan zal ik hapjes en menu van aromazz kunnen proeven dus dan weet ik meer :)
|
|
Jolien
24-5-2014
|
6-1-2013 12:58:30
Dag Eveline,
Zoals Michèle als zegt is de zaal redelijk prijzig. Ik heb hier ook een prijsofferte liggen, als je wil stuur ik je ze even door. Wat de catering betreft, heb ik geen idee. Nog geen feest gehad met Aromazz. Groetjes
|
|
mona
27-7-2013
|
6-1-2013 13:00:03
De hele abdij van Herkenrode is prachtig. Heb er al comedy meegemaakt, afterwork, verschillende beurzen. Nog geen trouwfeest, en daarvoor lijkt die schuur me precies ook wat groot (tenzij je echt 500 gasten hebt ofzo?). En waarschijnlijk ook vrij duur, zoals hierboven al aangegeven. Maar wel een prachtig gebouw, ben er ook verliefd op. Het mooie dakgebinte, die stoere houten balken die de boel naar boven houden, sjiek.
|
|
Kirsten
6-4-2013
|
6-1-2013 15:20:14
Hoi,
Wij doen ons trouwfeest in Hangar58 en werken ook samen met Aromazz (we zijn ook de Tiendschuur gaan bekijken en hebben even getwijfeld tussen Hangar58 en de Tiendschuur, maar uiteindelijk heeft de sfeer van Hnagr58 voor ons de doorslag gegeven, hoewel de Tiendschuur ook prachtig is met aankleding). Als je werkt met Aromazz kan je wel kiezen tussen heel veel formules, wat je ook wil - en tegen je eigen budget (gesprek met de kok, enz...). Binnenkort hebben we ons proefdiner en kan ik meer zeggen over het eten zelf... Samenwerking is alvast zeer goed verlopen. Veel succes!
|
|
Eveline
28-6-2014
|
7-1-2013 21:46:18
De prijslijst heb ik ook liggen, is inderdaad aan de dure kant, maar de zaal kost wel minder als je catering bij hun neemt hé...Ik heb gewoon mijn hart verloren aan de tiendschuur, al lang geleden... Tis zo prachtig :) we zitten met toch een 180 mensen, als we dan een deftige dansvloer willen en wat plaats voor een buffet denk ik wel dat het ok is van grootte hoor, niet? Met aromazz heb ik zelf ook geen ervaring, moet wel zeggen dat hun aanpak niet heel wauw is tot nu toe...
|
|
Kirsten
6-4-2013
|
8-1-2013 8:12:27
De Tiendschuur is ook een heel mooie zaal. Ik vroeg me wel af wat er minder ok is met de aanpak van Aromazz in jullie ervaring, vermits wij ook met hen samenwerken toch wel nieuwsgierig.
|
|
Jolien
24-5-2014
|
8-1-2013 20:17:43
Hey Eveline,
We hebben een afspraak gehad in de Tiendschuur. Daar kan je altijd nog eens wat vragen stellen he.Ik vond het toen heel groot, maar volgens hen is de Tiendschuur voor ongeveer 200 mensen zittend te ontvangen. Wat betreft de aanpak, ze zouden ons verschillende foto's doorsturen van trouwfeesten die er hebben plaatsgevonden. Nooit iets van gezien.
Wij gaan ook trouwen in een Tiendschuur, eentje in Heers. Je kan eens kijken op de website van 'hoeve Renwa'.Is wat goedkoper van huur en prijzen van eten ongeveer hetzelfde. Ben er echt wel heel blij mee. Je moet soms wel regelmatig eens bellen en mailen om wat meer info te krijgen. Maar zou ook aan de feestdagen kunnen hebben gelegen, ben toen pas echt beginnen plannen en info vragen ;)
Veel succes met de zoektocht!
|
|
Michèle
24-8-2013
|
8-1-2013 20:30:56
Hoeve renwa had ik ook voor gekeken en al naar een huwelijk geweest, was fantastisch!! :)
|
|
Marjan
14-6-2014
|
29-1-2013 16:14:05
Dag Jolien,
Zou je me die prijsofferte willen doormailen? Marjan.beets@hotmail.com merci!
|
|
Lise
10-5-2014
|
6-3-2013 17:24:32
Dag Kirsten,
Heb jij het proefdiner al achter de rug?
Wij hebben maandag onze optie op de Tiendschuur bevestigd voor mei
volgend jaar. Ben verliefd op de zaal! :-) Nog geen ervaring met de
catering van aromazz in de Tiendschuur maar vrienden van mij zijn wel al
op een trouwfeest geweest in hangar58 en dat was helemaal af. Mijn tante heeft ook al een personeelsfeest gehad in de Tiendschuur en dat was ook heel goed maar personeelsfeest is toch nog iets anders dan een huwelijk hé... Wat de aanpak betreft voorlopig wel heel tevreden, hartelijk ontvangen geweest en snel een aangepaste offerte in de mailbox!
Groetjes
|
|
Kirsten
6-4-2013
|
6-3-2013 19:00:47
Hoi Lise,
Ons proefdiner hebben we inderdaad achter de rug!
Alles was perfect in orde, zeer lekker gegeten en gedronken. Ons hoofdgerecht is in buffetvorm, toch konden we van bijna alles proeven, ook het dessertenbuffet.
Onze beide ouders waren er ook bij, ook zij hadden niets dan lof.
Achteraf hebben we nog even alles doorgenomen met de zaalverantwoordelijke.
Dus ook vlak van het eten en organisatie zijn we nu helemaal gerust!
Fijn te horen dat je reeds een feest in Hangar58 hebt meegemaakt! Als je hierover nog verbeterpuntjes hebt hoor ik het graag :) ik heb nu nog even tijd om de puntjes op de i te zetten hè :)
En proficiat met jullie zaal, ook zeer mooi!
|
|
Lise
10-5-2014
|
7-3-2013 11:18:02
Hey Kirsten, fijn om te horen! Hangar58 is ook echt een super mooie locatie dus proficiat! Zal eens horen of er verbeterpuntjes waren maar ze waren er super enthousiast over dus denk het niet! :)
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|