Nu Online
Momenteel zijn er 484 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

twijfels...over familie op't feest...

6-1-2013 15:16:07
Hey bruidjes,

het is overal wel iets heb ik al gelezen!

maarja,bij mij is't zo,mijn twee oudste zussen,de éne is gescheiden en wil niet dat ik haar ex man de vader van haar grote kinderen (30ers) uitnodig,maaaar ikk ben er mee opgegroeid en hij is voor mij een broer,ze kwamen altijd overeen zij met haar ex en haar huidige man...en nodigde hem wel uit toen ze hertrouwde (uitdagen ja)maar nu heeft hij zelf een vriendin en zij,als hij komt met haar komen wij niet.ze maken iedereen slecht ,zelfs mijn verloofde,om ons huwelijk te saboteren,ze zijn ertegen...+ dan heeft zij m'n jongste zus nog beschuldigd dat ze een verhouding met haar had,en de ander oudste zegt dat het waar is...dus dat zit ook overhoop,zij zegt als zij komen kom ik niet..EN IK KIES voor m'n jongste is twee jaar jonger en de oudsten zijn tien en veertien jaar ouder,ik laat m'n jongste niet vallen,en schuif niet aan de polonaise....maar m'n ouders leven nog en de oudste hebben nog kleinkinderen,dat normaal de bruidskindjes zijn (2 VAN6,1 van 3)dus da is vreet pijnlijk!!!

ilse
24-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 425

Yoline
28-6-2013
 Meld misbruik6-1-2013 17:01:17

Ik moet eerlijk zeggen: ik begrijp je uitleg niet volledig, maar ik kan je alleen maar op het hart drukken dat het JOUW trouw is. Jij moet je dus goed voelen!

ilse
24-8-2013
 Meld misbruik6-1-2013 17:11:36

is kiezen tussen drie zussen twee oudere zussen met hun kinderen en kleinkinderen vol leugens of de jongste zus met haar gezin...en mijn ouders hoe gaan die hun voelen als hun gezin uitéén valt? Terwijl mijn verloofde zo'n prachtige familie heeft

Debbie
25-5-2013
 Meld misbruik6-1-2013 18:22:40

Ik zou persoonlijk kiezen voor jou jongste zus en ex-man. Als die personen zo belangrijk zijn voor je.... Als je de oudere zussen uitnodigt kan de jongste en de ex-man niet komen en dat zijn blijkbaar de personen met wie je bent opgegroeid en de beste band hebt...
Of nodig gewoon iedereen uit en wees ook eerlijk tegen de oudere zussen dat je ook je jongste en de ex-man hebt uitgenodigd, dan kan je nog zien of ze komen opdagen of niet. Het is idd spijtig voor je ouders, maar als ze jou daarover aanspreken zeg je gewoon eerlijk dat ze waren uitgenodigd, maar niet zijn afgekomen.

Je moet je goed voelen die dag en omringt zijn door mensen die jij graag hebt. Waar ga je het meeste spijt van hebben? Dat je jongste zus en de ex-man er niet waren of je 2 oudere zussen er niet waren?

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik6-1-2013 20:03:45

Ik zou gewoon iedereen uitnodigen. Zo kwets je je ouders niet. Als je oudste zussen dan niet willen komen is dat hun probleem. Ik neem aan dat als iedereen zou komen ze hun manieren gaan houden. ze kunnen elkaar negeren als ze maar geen ruzie maken op jullie feest! Misschien dat nog wel eens duidelijk stellen.

Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik6-1-2013 21:00:22

Ik zou ook iedereen vragen en het er duidelijk bij zeggen ook dat je iedereen hebt uitgenodigd en dat je ook verwacht dat ze zich zullen gedragen.. Zoniet hoeven ze niet te komen.. Ik denk dat iedereen wel volwassen genoeg is daarvoor zeker..

In mijn familie heb ik ook een nonkel die ruzie heeft met zijn dochter.. Ik nodig beiden uit en ze zien maar wat ze doen.. Komen ze wel of niet.. Zij moeten het weten!! Maar ik ga niet uitmaken wie wel of niet welkom is want ze zijn beiden welkom..
Mijn getuige haar ex-vriend wordt ook uitgenodigd op ons huwelijksfeest aangezien we met hem ook nog regelmatig afspreken..
Ik weet dat ze dat niet zo fijn vindt.. Maar als ik met iedereen zijn gevoelens moet rekening houden kan ik een feestje houden met 10 personen ipv 100 bij wijze van spreken..

ilse
24-8-2013
 Meld misbruik7-1-2013 13:12:02

Hartelijke woorden bedankt allemaal,want het geeft me een duidelijk antwoord...WIJ ZETTEN...dan op ons uitnodiging" wij volgen ons HART..." wie ons liefheeft volgt...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...