Terug naar overzicht
Ik moet eerlijk zeggen: ik begrijp je uitleg niet volledig, maar ik kan je alleen maar op het hart drukken dat het JOUW trouw is. Jij moet je dus goed voelen!
is kiezen tussen drie zussen twee oudere zussen met hun kinderen en kleinkinderen vol leugens of de jongste zus met haar gezin...en mijn ouders hoe gaan die hun voelen als hun gezin uitéén valt? Terwijl mijn verloofde zo'n prachtige familie heeft
Ik zou persoonlijk kiezen voor jou jongste zus en ex-man. Als die personen zo belangrijk zijn voor je.... Als je de oudere zussen uitnodigt kan de jongste en de ex-man niet komen en dat zijn blijkbaar de personen met wie je bent opgegroeid en de beste band hebt...Of nodig gewoon iedereen uit en wees ook eerlijk tegen de oudere zussen dat je ook je jongste en de ex-man hebt uitgenodigd, dan kan je nog zien of ze komen opdagen of niet. Het is idd spijtig voor je ouders, maar als ze jou daarover aanspreken zeg je gewoon eerlijk dat ze waren uitgenodigd, maar niet zijn afgekomen.Je moet je goed voelen die dag en omringt zijn door mensen die jij graag hebt. Waar ga je het meeste spijt van hebben? Dat je jongste zus en de ex-man er niet waren of je 2 oudere zussen er niet waren?
Ik zou gewoon iedereen uitnodigen. Zo kwets je je ouders niet. Als je oudste zussen dan niet willen komen is dat hun probleem. Ik neem aan dat als iedereen zou komen ze hun manieren gaan houden. ze kunnen elkaar negeren als ze maar geen ruzie maken op jullie feest! Misschien dat nog wel eens duidelijk stellen.
Ik zou ook iedereen vragen en het er duidelijk bij zeggen ook dat je iedereen hebt uitgenodigd en dat je ook verwacht dat ze zich zullen gedragen.. Zoniet hoeven ze niet te komen.. Ik denk dat iedereen wel volwassen genoeg is daarvoor zeker..In mijn familie heb ik ook een nonkel die ruzie heeft met zijn dochter.. Ik nodig beiden uit en ze zien maar wat ze doen.. Komen ze wel of niet.. Zij moeten het weten!! Maar ik ga niet uitmaken wie wel of niet welkom is want ze zijn beiden welkom..Mijn getuige haar ex-vriend wordt ook uitgenodigd op ons huwelijksfeest aangezien we met hem ook nog regelmatig afspreken..Ik weet dat ze dat niet zo fijn vindt.. Maar als ik met iedereen zijn gevoelens moet rekening houden kan ik een feestje houden met 10 personen ipv 100 bij wijze van spreken..
Hartelijke woorden bedankt allemaal,want het geeft me een duidelijk antwoord...WIJ ZETTEN...dan op ons uitnodiging" wij volgen ons HART..." wie ons liefheeft volgt...