Terug naar overzicht
Dag Annick Wij zijn nog vrij op 5 juli en komen ook aan huis in Turnhout. Neem gerust even een kijkje op onze website of onze facebookpagina voor enkele voorbeelden van ons werk. Vele groetjesJessicaGlitGlamwww.glitglam.be www.facebook.com/glitglam
Hey, Ik ben net gaan kijken op jullie site en zag enkele kapsels die mij enorm aanstonden. Ik trouw weliswaar op 6 juli en niet op 5 juli... Is er een mogelijkheid voor de dag zelf af te spreken? zo ja, neem ik zo spoedig mogelijk contact op met jullie.Met vriendelijke groeten,
Hey Annick 6 juli kan ook nog, dan is mijn collega nog beschikbaar (en er staan ook kapsels van haar tussen). Stuur anders even mailtje naar jessica@glitglam.be en dan kijken we verder. MvgJessica
Hallo Annick, ik kan je alvast helpen met haar en make-up op maat, en ik kom vanuit Berchem/Wilrijk naar je toe ik ben kapper, visagist, doe make-up en opsteekkapsels volgens gelaatsvorm en stijl, en ik kom aan huis de dag van je trouw.Ook is er een vrijblijvende proefsessie mogelijk.kijk eens op www.michelsas.be ook op deze site enkele foto's van mijn werk,Contacteer ons gerust voor vrijblijvende informatie via info@michelsas.bemet vriendelijke groeten,Michel