TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
EVA
1-9-2007
|
15-10-2006 17:25:56
Hey Vicky,
ik ben er ook gaan kijken maar wij hebben uiteindelijk niet voor de Venkel gekozen. Ik vond de baas ook nogal raar en niet echt hulpvaardig. Maar enkele maanden geleden heeft hier wel iemand op het forum gestaan dat zijn feest daar gedaan heeft en zij was er wel heel tevreden over, lekker eten, mooi aangekleed enz. Dus veel succes nog!
|
|
Vicky
2-2-2008
|
15-10-2006 19:33:12
Eva, waar heb jij uiteindelijk je feest gedaan...
Vicky
|
|
sarah
15-7-2006
|
16-10-2006 16:12:42
hoi vicky, wij hebben ons feest daar in juli gegeven en we krijgen nu nog steeds complimenten.Ik twijfelde er ook aan omdat die baas inderdaad nogal raar is,maar de dag zelf viel dat allemaal weg.het eten was overheerlijk,zeer verzorgd,de bediening was zeer vriendelijk.Kortom het feest was af.veel mensen hebben ons al verscheidene malen gezegd dat ze op een ander huwelijksfeest nog nooit zo lekker hadden gegeten en dat de lokatie ook prachtig was.Ik kan het alleen maar aanraden.Wat de prijzen betreft:ofwel kies je een vaste menu,ofwel stel je zelf je menu samen.Ze hebben een bundel met alle gerechten gegroepeerd.Bij ons was het zo:receptie:4 basishapjes,4 luxehapjes aan 16 euro en de schuimwijn en fruitsap zat daar ook bij.Voor het avondfeest hadden we als aperitief schuimwijn aan 9 euro voor 2 glazen per pers.bij het eten huiswijnen (zijn zeer lekker) en water per pers aan 12 euro.we hadden onze menu zelf samengesteld en een dessertenbord en bruidstaart op het einde met koffie,daar betaal je dan wel extra voor.Nadien was het een forfaitaire prijs van 12,95 euro per pers voor de drank tijdens het feest (4 uren),broodjes waren 1,60 per sandwich.DE prijzen zijn nu wel iets opgeslagen denk ik.Maar je moet echt goed afspreken met die baas,dat is soms wel vervelend,maar het loont de moeite!voor de bloemen op tafel en de eretafel hebben wij ongeveer 80 euro betaald,dat doen ze ook als je dat wil.je kan ook stoelzakken huren voor over je stoel,dat is 3,72 per stoel.Zo ik hoop dat ik je hiermee kan helpen!Ik kan het je alleen maar aanraden! groetjes Sarah 15/7/06
|
|
EVA
1-9-2007
|
16-10-2006 19:41:15
Dag Vicky,
Ik moet nog trouwen hé, volgend jaar 15/09 wij gaan het doen in Den Ast in Kampenhout, dit kwam beter uit met ons aantal gasten dan De Venkel, anders hadden wij het waarschijnlijk ook wel in De Venkel gedaan... Ik ben zelf van Kortenberg dus het zou alleszins niet ver geweest zijn ;-)
Succes laat maar weten wat het uiteindelijk wordt!
|
|
Vicky
2-2-2008
|
19-10-2006 10:28:48
Bedankt alvast voor je reactie, heb ondertussen nog een aantal vragen gesteld via mail aan de Venkel en weet ondertussen ook al wat meer. De Venkel is en blijft een serieuse kanshebber... maar ook Berkenhof in Bierbeek (is heel dicht bij ons). Ga straks de prijzen eens echt heel goed gaan vergelijken.
Vicky
|
|
Fabienne
23-8-2008
|
1-1-2008 15:09:34
Heeft er iemand nog recentere ervaringen dan 2006 met De Venkel? Wij willen daar ons trouwfeest houden in augustus 2008.
Alvast bedankt voor jullie reacties
Fabienne
|
|
Stijn
31-7-2010
|
28-12-2009 15:45:26
Hallo,
Bedankt voor jullie duidelijke uiteenzetting van alle prijzen en opinies over de baas :-). Wij willen trouwen in Augustus 2010 en zijn nu volop op zoek naar een geschikte locatie in het Leuvense. Ik heb ooit een huwelijksfeest meegemaakt in De Venkel en vond het fantastisch. Enig idee wat de maximale capaciteit van de zaal is ? En wat is de kostprijs van de zaal zelf (is dit een vaste kost of per gast ?). Alvast bedankt, groeten Stijn
|
|
Mona
|
20-12-2011 22:34:45
Hallo,
Wij zijn van plan om ons trouwfeest ook in de Venkel (Kortenberg) te houden. Maar ik twijfel zelf nog omdat deze baas inderdaad zo raar en chaotisch overkwam. Zaal super mooi.
Heeft er iemand nog ervaringen bij deze persoon, orginsatie, bediening, eten, etc. Hoe verloopt alles, wordt er goed gecommuniceerd, is er veel inspraak (taart bijvoorbeeld), schikking, etc.
Dank voor de berichten, het zou ons enorm kunnen helpen om een beslissing te maken.
Groeten, Mona
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|