Terug naar overzicht
Dag Lindsay, waarom bestel je ze niet via www.instylestyling.com?
ik wou dit in eerste instantie ook maar ik ben er vanaf gestapt omwille van de prijs. nu als je echt handig bent kan je eventueel zelfs zijden bloemen maken ( je hebt nog even tijd) of anders op internet kan je verschillende tutorials vinden om ze te maken met tissue paper. wel kijken of je het mooi krijgt, soms vind ik ze van doe het zelvers wat lijken op een badspons.
Charlotte -> Ik heb net een offerte gevraagd :) Afwachten. heb jij enige ervaring met hen?Sara -> inderdaad heb er al een paar op Youtube gevonden. Ookal is het een DIY project -> ik wil het er niet goedkoop laten uitzien. Ook een nadeel bij Tissue paper is dat je deze niet echt op voorhand kunt maken (ze vervormen)... Mijn voorkeur gaat nog altijd naar kunstrozen....Druk moet ik me nog niet echt maken want ik heb nog alle tijd van de wereld :)Toch bedankt voor de tips.
Super mooi! Daar wil ik ook meer over weten...
Hey Lindsay Net zoals jou zit ik met hetzelfde probleem. Weet je ondertussen al waar je ze gaat bestellen? Groetjes lyn
Hallo LynnJa hoor, ik ga ze bij In Style Styling huren. Neem zeker eens contact met hen op!veel succes.