Nu Online
Momenteel zijn er 603 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Pomanders voor gangpad kerk

7-1-2013 10:26:37
Hallo Lovebirds

Voor ons huwelijk ben ik van plan Pomanders (of Kissing Balls) te maken. Daarom ben ik op zoek naar Kunstrozen (liefst champagne, licht roze en witte kleur, +-5cm in bloei vorm). Gezien ik er toch wel een 600stuks zal nodig hebben wil ik deze zo goedkoop mogelijk. Ik heb mij al zot gezocht maar enige wat ik kan vinden is via China bestellen + 100 euro transport betalen. EN dan maar hopen dat de levering effectief toekomt.

Zijn er toevallig bruidjes die hetzelfde idee hebben/hadden en jullie trouwdatum valt voor de onze, dan kan ik deze eventueel overkopen?

veel succes met jullie voorbereidingen!

Lindsay
24-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 986

Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik7-1-2013 10:50:55

Dag Lindsay, waarom bestel je ze niet via www.instylestyling.com?

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik7-1-2013 12:03:27

ik wou dit in eerste instantie ook maar ik ben er vanaf gestapt omwille van de prijs. nu als je echt handig bent kan je eventueel zelfs zijden bloemen maken ( je hebt nog even tijd) of anders op internet kan je verschillende tutorials vinden om ze te maken met tissue paper. wel kijken of je het mooi krijgt, soms vind ik ze van doe het zelvers wat lijken op een badspons.

Lindsay
24-5-2014
 Meld misbruik7-1-2013 12:23:31

Charlotte -> Ik heb net een offerte gevraagd :) Afwachten. heb jij enige ervaring met hen?

Sara -> inderdaad heb er al een paar op Youtube gevonden. Ookal is het een DIY project -> ik wil het er niet goedkoop laten uitzien. Ook een nadeel bij Tissue paper is dat je deze niet echt op voorhand kunt maken (ze vervormen)...

Mijn voorkeur gaat nog altijd naar kunstrozen....
Druk moet ik me nog niet echt maken want ik heb nog alle tijd van de wereld :)

Toch bedankt voor de tips.

evy
12-10-2013
 Meld misbruik7-1-2013 18:03:12

Super mooi! Daar wil ik ook meer over weten...

lynn
21-6-2014
 Meld misbruik26-3-2013 22:08:53

Hey Lindsay Net zoals jou zit ik met hetzelfde probleem. Weet je ondertussen al waar je ze gaat bestellen? Groetjes lyn

Lindsay
24-5-2014
 Meld misbruik27-3-2013 10:24:47

Hallo Lynn

Ja hoor, ik ga ze bij In Style Styling huren. Neem zeker eens contact met hen op!

veel succes.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...