Nu Online
Momenteel zijn er 547 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsschoenen check, huwelijkscadeau toekomstige check, nu de uitnodigingen !

7-1-2013 11:14:36
Deze vakantie een aantal belangrijke dingen gedaan ...
Eindelijk bruidsschoenen gevonden ! Ik ben nogal een moeilijke op dat vlak : ze moeten elegant (puntig) zijn, mogen geen al te hoge hak hebben (zelf ben ik al groot genoeg :-) nl 1m85) en ze moeten heel comfortabel zitten. Uiteindelijk bij La Tiara in Antwerpen de Zelda besteld van Elsa Coloured schoes :-) Verder heb ik samen met mijn toekomstige een horologe uitgekozen die ik dan nog laat graveren. Ik wou per se dat hij mee kwam, ik vind het immers een groot bedrag en wil zeker zijn dat hij het mooi vindt en de horloge mooi aan zijn pols staat. Het is een Rado geworden :-)
Nu de uitnodigingen. Omdat ik een deel in het Frans moet opstellen en een deel in het Nederlands, heb ik een beetje meer werk en kopzorgen. Alles moet perfect zijn hé, en ik kan zooooo lang twijfelen over een detail (woord op interpunctie).
Uiteindelijk heb ik de Franstalige uitnodigingen (10) al besteld bij vistaprint. Ben benieuwd naar het resultaat ! Als ze OK zijn, geef ik de rest van mijn bestelling door :-)
Spannend ! Het is wel een trage levering, dus heb ze pas op 28 januari, maar ach, we hebben nog tijd hé. Als ze opgestuurd worden eind maart dan zitten we nog goed, niet?

Jennifer
7-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1113

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik7-1-2013 11:26:01

Jihaa! Het gaat weer vooruit, altijd fijn om te lezen :-)

Mooie schoenen! Zoiets zoek ik ook. Ik ga vrijdag winkelen in Antwerpen en was van plan om ook eens in La Tiara binnen te springen. Hebben ze daar een grote schoenencollectie? En valt de prijs wat mee?

Tof zeg, zo'n cadeau voor je toekomstige. Was dat ook van plan, maar twijfel nog een beetje... En het kost idd ook wel wat...

Ja de uitnodigingen, zal wel meer werk in kruipen om ze ook in het Frans op te stellen. Heb je hetzelfde ontwerp voor beide versies, of is enkel de tekst verschillend?
Wij zitten nu ook volop in de uitnodigingen. Hebben zelf een ontwerp gemaakt en al verschillende offertes opgevraagd. Deze week gaan we de proefdruk laten maken.
Als je in juni trouwt is maart-april zeker een goede termijn om de uitnodigingen te versturen. Ongeveer 2 à 3 maanden op voorhand is gebruikelijk. Wij gaan de onze eind februari opsturen (we trouwen een maand voor jullie).

Veel succes en plezier er nog mee!
De tijd zal goed vooruit gaan nu!

Groetjes
Joyce

Jennifer
7-6-2013
 Meld misbruik7-1-2013 13:28:05

Hey Joyce,

In La Tiara hebben ze niet veel schoenen staan (in mijn maat - 42 - zelfs niets), maar ze kunnen wel alles bestellen. (hele collectie van Elsa Coloured shoes en dit mét solden)

Voor onze uitnodigingen is nekel de tekst verschillend. De kaart blijft dezelfde in het NL (van vistaprint met een groene "touch" aangezien die appelgroene kleur ook in onze deco terugkomt).
Ik vind persoonlijk mijn FR tekst mooier dan de NL-versie. Ik wou per se een rijmpje in het begin, om ons huwelijk aan te kondigen, maar vind het veel mooier klinken in het FR dan NL :-)

Il a suffit d'un clic pour nous rencontrer.
Une fois connectés,
Nous ne nous sommes plus jamais quittés.
Aucun virus ne pourra nous séparer.
Le mariage est annoncé !
----
Het begon met een virtuele klik.
Twee jaar later weten we het zeker :
Dit is liefde voor het leven, jij en ik.
Daarom willen wij elkaar het ja-woord geven.

:-)

En jullie gaan de proefdruk bestellen? Spannend ! Voor jullie is het nog korterbij :-) Veel succes en plezier nog met de voorbereidingen !

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik8-1-2013 10:24:31

Oh, heel leuke tekst voor de uitnodiging!!!
Het begint stilaan te korten é ;-)!
Geniet nog van alle voorbereidingen!

groetjes
Sandra

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik8-1-2013 18:18:23

Ja, wat een leuke rijmpjes. Zo goed gevonden!
Vrijdag dan toch een binnenspringen in La Tiara, soldekes zijn altijd mooi meegenomen ;-)
Ik heb ook nog een hoepelrok nodig en die zouden ze daar ook redelijk voordelig hebben.

We zullen er volop van genieten zoals Sandra zegt :-) Het zal allemaal veel te rap voorbij zijn waarschijnlijk...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info