TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Joyce
11-5-2013
|
7-1-2013 11:26:01
Jihaa! Het gaat weer vooruit, altijd fijn om te lezen :-)
Mooie schoenen! Zoiets zoek ik ook. Ik ga vrijdag winkelen in Antwerpen en was van plan om ook eens in La Tiara binnen te springen. Hebben ze daar een grote schoenencollectie? En valt de prijs wat mee?
Tof zeg, zo'n cadeau voor je toekomstige. Was dat ook van plan, maar twijfel nog een beetje... En het kost idd ook wel wat...
Ja de uitnodigingen, zal wel meer werk in kruipen om ze ook in het Frans op te stellen. Heb je hetzelfde ontwerp voor beide versies, of is enkel de tekst verschillend? Wij zitten nu ook volop in de uitnodigingen. Hebben zelf een ontwerp gemaakt en al verschillende offertes opgevraagd. Deze week gaan we de proefdruk laten maken. Als je in juni trouwt is maart-april zeker een goede termijn om de uitnodigingen te versturen. Ongeveer 2 à 3 maanden op voorhand is gebruikelijk. Wij gaan de onze eind februari opsturen (we trouwen een maand voor jullie).
Veel succes en plezier er nog mee! De tijd zal goed vooruit gaan nu!
Groetjes Joyce
|
|
Jennifer
7-6-2013
|
7-1-2013 13:28:05
Hey Joyce,
In La Tiara hebben ze niet veel schoenen staan (in mijn maat - 42 - zelfs niets), maar ze kunnen wel alles bestellen. (hele collectie van Elsa Coloured shoes en dit mét solden)
Voor onze uitnodigingen is nekel de tekst verschillend. De kaart blijft dezelfde in het NL (van vistaprint met een groene "touch" aangezien die appelgroene kleur ook in onze deco terugkomt). Ik vind persoonlijk mijn FR tekst mooier dan de NL-versie. Ik wou per se een rijmpje in het begin, om ons huwelijk aan te kondigen, maar vind het veel mooier klinken in het FR dan NL :-)
Il a suffit d'un clic pour nous rencontrer. Une fois connectés, Nous ne nous sommes plus jamais quittés. Aucun virus ne pourra nous séparer. Le mariage est annoncé ! ---- Het begon met een virtuele klik. Twee jaar later weten we het zeker : Dit is liefde voor het leven, jij en ik. Daarom willen wij elkaar het ja-woord geven.
:-)
En jullie gaan de proefdruk bestellen? Spannend ! Voor jullie is het nog korterbij :-) Veel succes en plezier nog met de voorbereidingen !
|
|
Sandra
7-9-2012
|
8-1-2013 10:24:31
Oh, heel leuke tekst voor de uitnodiging!!! Het begint stilaan te korten é ;-)! Geniet nog van alle voorbereidingen!
groetjes Sandra
|
|
Joyce
11-5-2013
|
8-1-2013 18:18:23
Ja, wat een leuke rijmpjes. Zo goed gevonden! Vrijdag dan toch een binnenspringen in La Tiara, soldekes zijn altijd mooi meegenomen ;-) Ik heb ook nog een hoepelrok nodig en die zouden ze daar ook redelijk voordelig hebben.
We zullen er volop van genieten zoals Sandra zegt :-) Het zal allemaal veel te rap voorbij zijn waarschijnlijk...
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|