Terug naar overzicht
hoi, wij zijn eens naar zo'n misviering geweest, het begon met het huwelijk en halfweg na het ja woord is iedereen mogen meegaan naar achteren in de kerk waar dan het doopsel plaatsvond.Da was heel mooi gedaan die 2 dingen samen.De misviering heeft maar 1 uur en 15 min geduurd, want daar was ik bang voor dat het te lang zou duren, maar twas perfect.
IK HEB HETZELFDE MEEGEMAAKT...ALS SOFIE...en't mooie was,niemand wist daarvan,na de ringen zei de pastoor...Lenke (vetelde nog een verhaaltje over het kind)en nu gaan we met jou dopen...waanzinnig mooi!!!
wij trouwen ook binnenkort, en staan ook in beraad om de doop van ons klein wondertje op dezelfde dag te doen...
Nog 12 dagen en wij stappen ook in het huwelijksbootje en ons Lilly wordt gelijk ook gedoopt :-). Maakt het ook allemaal een beetje luchtiger en wordt ook mooi door de huwelijksviering geweven. Zo wordt bv de de huwelijkskaar en de doopkaars samen aangestoken en wordt ook het huwelijksregister en het doopregister gelijk ondertekend. Echt wel heel leuk hoor. Als je je e-mail geeft wil ik gerust ons misboekje doorsturen hoor!groetjes
1 verschil denk ik, wij trouwen niet voor de kerk (mijn man wil niet :( )
Ik zou dit dus niet doen. Ik vind dat twee totaal verschillende dingen. Maar da's natuurlijk ieder zijn eigen gedacht.
Dag Stephanie, Kan je me jullie boekje bezorgen? anschreurs@hotmail.com Dank je! Groetjes, An
stefanie, graag ook het misboekje, ben ook van plan om mijn kindjes te dopen op de trouw. Hoelang duurde de dienst dan? kimberlyeevers140@hotmail.com
De dienst duurde 1u15min. Dit is voorbij gevlogen!!! Ik zou je met veel plezier ons boekje willen doorsturen,maar er staat momenteel een virus op onze pc waardoor wij nergens meer aan kunnen. Hopelijk kan iemand anders je helpen :-)
Stephanie, kan je het ook naar mij mailen?Hartelijk dank!!
OepsNaar. Nathatju@hotmail.comThx!
Wij trouwen begin september 2018 en willen ons 2e kindje ook laten dopen tijdens de mis van ons huwelijk. Zijn er mensen die ons boekjes willen bezorgen?