Nu Online
Momenteel zijn er 484 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

HUUR auto voor trouw MINI

7-1-2013 14:19:35

Hallo,
Ik ben van Aalst (Oost-VL)
En ik ben op zoek naar iemand die me kan helpen met en MINI.
Ik trouw in September en zou graag trouwen in een MINI.
Heb een grote liefde voor MINI's, heb er zelf ook één gehad maar door een kindje te krijgen was de auto iets te klein.
Het soort MINI dat ik zoek maakt mij niet uit, moest het mogelijk zien cabrio zou dit leuk zijn, maar alle modellen zijn welkom.
Hopelijk kan jij me helpen??
Vele groetjes
AUDREY

Audrey
13-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 533

Sandro

Meld misbruik7-1-2013 15:30:07

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik7-1-2013 17:21:08

Heyla, bij Dockx verhuren ze Mini’s of eventueel een club of forum raadplegen en daar de vraag stellen, misschien zitten er wel mensen bij die hun auto graag voor een dagje verhuren... Wij hebben ook een Mini en deze hebben we ook gebruikt op onze trouw, is toch altijd iets anders dan een oldtimer of een sportwagen (al is dat ook heel erg mooi natuurlijk). Succes!

Audrey
13-9-2013
 Meld misbruik15-1-2013 8:03:17

Hallo
dank je voor de berichtjes
we hadden al eens gaan vragen bij gara Romein BMW of zei mini's verhuurden en zij doen dat tegen een HEEL schappelijke prijs (50euro voor hele dag zonder extra kosten)
Maar ik ben er nog niet helemaal uit wat ik zou doen
Want dan hebben we geen chauffeur... of rijden ze tegen woordig ook al zonder chauffeur??? want dat lijkt ook anders wel leuk
En mensen in de suite zou ook wel leuk geweest zijn dat ze allemaal in mini zouden rijden maar dan zit ik weer met zelfde probleem dat ze allemaal zelf zouden moeten rijden.
Hoe hebben jullie dit gedaan als ik mag vragen?
groetjes
audrey

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...