Terug naar overzicht
Hallo,Ik ben van Aalst (Oost-VL)En ik ben op zoek naar iemand die me kan helpen met en MINI.Ik trouw in September en zou graag trouwen in een MINI.Heb een grote liefde voor MINI's, heb er zelf ook één gehad maar door een kindje te krijgen was de auto iets te klein.Het soort MINI dat ik zoek maakt mij niet uit, moest het mogelijk zien cabrio zou dit leuk zijn, maar alle modellen zijn welkom.Hopelijk kan jij me helpen??Vele groetjesAUDREY
Heyla, bij Dockx verhuren ze Mini’s of eventueel een club of forum raadplegen en daar de vraag stellen, misschien zitten er wel mensen bij die hun auto graag voor een dagje verhuren... Wij hebben ook een Mini en deze hebben we ook gebruikt op onze trouw, is toch altijd iets anders dan een oldtimer of een sportwagen (al is dat ook heel erg mooi natuurlijk). Succes!
Hallodank je voor de berichtjeswe hadden al eens gaan vragen bij gara Romein BMW of zei mini's verhuurden en zij doen dat tegen een HEEL schappelijke prijs (50euro voor hele dag zonder extra kosten)Maar ik ben er nog niet helemaal uit wat ik zou doenWant dan hebben we geen chauffeur... of rijden ze tegen woordig ook al zonder chauffeur??? want dat lijkt ook anders wel leukEn mensen in de suite zou ook wel leuk geweest zijn dat ze allemaal in mini zouden rijden maar dan zit ik weer met zelfde probleem dat ze allemaal zelf zouden moeten rijden.Hoe hebben jullie dit gedaan als ik mag vragen?groetjesaudrey