Terug naar overzicht
Wauw, mooi kleed!!! Jullie zagen er goed uit!
Jullie zagen er schitterend uit! Ook mooie foto's hoor! Waar zijn ze genomen?
Hoi Freyja, is dat in Ter elst in duffel? Groetjes,Kim
mooi foto's .ik ga ook voor die kleur en ongeveer het zelfde kwa kleed als ik ze gemaakt krijg toch woensdag weet ik meer als het gaat lukken
Mooi, kleed en kleur stonden je prachtig!
Mooi mooi!!!Het is toch nagenieten é met de foto's erbij ;-)!!groetjes!Sandra
Freya, leuk dat je de foto's nog met ons komt delen. Ik kan de bruidjes hierboven enkel bijtreden, je was een stralende bruid. Het kleed in kleur stond je prachtig, heerlijk zwierig!Spijt brengt niets meer terug dus geniet gewoon nog na met je man van de mooie foto's!Proficiat en dikke zoen!
Bedankt allemaal!@Sybil en Kim: de foto's zijn in Herzele genomen@Candy: wow, jij maakt je jurk zelf? Chapeau! Ben benieuwd!@Sandra: inderdaad, ik zou er kunnen blijven naar kijken! :-)@Rebecca: Dankjewel en ik kom zeker nog eens een kijkje nemen naar het verslag/foto'tjes van jouw grote dag! Geniet er alvast van!
hey freyja je was inderdaad knap en je ventje ook trouwens ik vindt niet dat je spijt moet hebben want ik vindt het mooie fotos geniet van jullie huwelijksleven
Hey,Jullie zien er echt gelukkig uit. Mooie foto's hoor voor een amateur fotograaf.Proficiat.
freyja ik maak ze niet zelf maar laat ze maken alle dat was de bedoeling.ben nu even buiten strijd :s waardoor ik niks kan doen buiten enkel telefoneren of op pc zitten enz
Prachtige foto's Freyja!Inderdaad een prachtige jurk.Mijn voorkeur gaat persoonlijk nog altijd voor een witte jurk (alle, voor mij aan te doen dan toch), maar jou staat ze écht beeldig!Jullie zijn heel gelukkig samen, dat straalt van de foto's af. Veel geluk nog verder samen xxx
Is het normaal dat ik enkel een melding zie "This is a private album?" en dat ik nergens het paswoord kan ingeven? :)
Het zou weer in orde moeten zijn Charlyn! :-)