Terug naar overzicht
Hey Vanessa, dit heb ik gevonden via Facebook hoop dat dit is wat je zoekt:Panorama Zalen - Voor een unieke visie op al uw evenementen. Bisschoppenhoflaan 608 - 2100 Deurne. Info@panorama-zalen.be
Hey Vanessa, dit heb ik gevonden via Facebook hoop dat dit is wat je zoekt:
Panorama Zalen - Voor een unieke visie op al uw evenementen. Bisschoppenhoflaan 608 - 2100 Deurne. Info@panorama-zalen.be
Ik ben daar straks gaan kijken naar de zaal .Deze zaal heeft zeer veel potentieel.De grote zaal is 700 euro maar je bent vrij van drank en eten .Een probleem is wel dat de zaal nog niet af is maar bill de baas daar (Een heel vriendelijke jongen) zei dat het in orde komt tegen de lente .Als ze af is zal het wel de moeite zijn .Ik trouw al in juni en durf de zaal niet goed nemen want als ze niet af is heb ik wel een probleem .Ze zitten wel op facebook en Bill ging daar een foto op zetten hoe de zaal er gaat uitzien als ze af is
ik ga er toch eens naar mailen beste danny, je maakt me nieuwsgierigGroetjes sarah
moet je zeker doen SarahAls je moest gaan kijken laat dan maar eens weten wat je er van denkt
ik wacht geduldig op een reactie van hen ;)Ik hou jullie zeker op de hoogte.Groetjes sarah
Ik ga dit weekend een kijkje nemen :-)Ik zal dan feedback geven... Groetjes
hmm ik kreeg enkel mail terug met gelieve te bellen als je meer wilt weten.Prima hoor heb enkel hekel aan bellen ...Dus Vanessa als jij ons meer kan vertellen...Groetjes