Terug naar overzicht
HEy Jolma,ben er ondertussen al 2 x geweest en het is er gewoon heerlijk,geweldig!!Estoril is echt mooi en de moeite om te doen!maar wat je zeker ook moet bezichtigen zijn Lissabon (ligt er niet zo ver af)want het is echt een geweldige stad!!Wij hebben vorig jaar mei daar een scooter gehuurd en gewoon rond geweest!!zo hebben wij vanalles gezien waar we anders nooit zouden zijn geweest!!Cascais is ook echt de moeite waard een heel klein dorpje op een heuvel,maar oh zo gezellig en ohhhhh zo lekkere dessert gerechten!!evora is ook heel leuk om te doen, vooral de chapel of bones (een kerkje gemaakt met menselijke botten)...Verder zou ik nog eens googlen... er zijn echt hele leuken plekjes!! OOk het meest westelijke punt van europa zeker eens doen, de naam ontschiet me nu maar het is daar gweldig mooi!! ruwe zee met hele mooi kliffen!! geweldige plek voor super foto's!!!Als je vragen heb dan kan je ze mij altijd stellen!!Groetjes
Ben daar ook al 1 x geweest en ik vond het ook echt heel goed!!!!!
Ok super! Dit was onze tweede optie want nummer 1 kon niet doorgaan omwille van de vluchten. De twijfel is nu dus helemaal weg