Nu Online
Momenteel zijn er 456 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kleurenthema?Help!

7-1-2013 22:53:29
Hey bruidjes,

Wij zijn al weken aan het brainstormen of we een kleurenthema gaan nemen ja of nee.Als we dit zouden doen zouden we dat graag toepassen bij de 4 getuigen,bruidskindjes,ceremonie,uitnodiging en mss zelfs bij de avondgasten die er nog bij komen om een accent aan te doen van die kleur!
Mijn kleed is ecru en kostuum van men ventje is donkerbruin.Dus een felle kleur van das zou mooi zijn.We zeiden eerst dat de getuigen vrij licht gingen komen maar met een felle kleur van das gaat dat ni mooi zijn,dat weet ik ook wel.Maar ik zeg dan tegen men getuigen van lime vinden we wel heel mooi en zij direct van,ja das wel mooi maar dan moet ik wel heel bruin zien want anders is da ni mooi,ik bedoel ni da ge in een lime kleedje moet gaan staan he,een accent of je nu bruin ziet of niet...op alles heeft die getuige commentaar,niets is goed....Zou ik dat nu combineren met bruin?bruin en lime?
Wij zijn totaal niet voor zwart en dragen heel veel bruine tinten...
Hebben jullie nog ideekes voor ons?

Thalia
10-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 805

Sarra
15-4-2017
 Meld misbruik7-1-2013 22:58:07

Ik ben vorig jaar naar een trouw gegaan waar ze met 'regenboogthema'wilden werken. Uiteindelijk zijn ze hier van afgestapt van dit idee omdat het praktisch gezien niet zo evident was om de bruidskindjes in bepaalde kleuren te laten verschijnen. Vooral kinderschoenen zijn blijkbaar niet zo gemakkelijk te vinden in alle kleuren. Ook had de pastoor gezegd dat dat eerder voor een 'communie' was i.p.v. een bruiloft :-D In ieder geval vind ik het wel een leuk ideetje, maar als jullie beslissen daarvoor zou ik het niet tever doortrekken en het niet van de gasten verlangen.

Thalia
10-8-2013
 Meld misbruik7-1-2013 23:14:02

Ja idd bij de gasten is het mss tever gezocht,maar had wel leuk geweest dat iedereen wel iets van die kleur aanhad...
Bedankt voor je reactie!

Lindsay
24-5-2014
 Meld misbruik8-1-2013 8:17:32

wat je kan doen is als weddingfavor de vrouwen limekleurige armbanden, diadeem of sjaaltje of bloem geven en de mannen een das. op die manier kan dit onmiddellijk gedragen worden op jullie feest.

Lindsay
24-5-2014
 Meld misbruik8-1-2013 8:19:40

Joke
25-5-2013
 Meld misbruik8-1-2013 9:39:11

Heey, wij hebben ook een kleurenthema. We laten dit niet terugkomen bij mij persoonlijk (dat zou idd niet bij mijn kleed passen), maar daarnaast wel overal... In de dassen van de mannen, in de uitnodiging, misboekje, menukaarten, versiering tafel, ...

Ik denk dat de kleur doortrekken in kledij idd moeilijk is, en ook niet altijd mooi.. maar als je het in alle andere elementen doortrekt dan is de kleur toch wel duidelijk aanwezig hoor :)

Veel succes!

Elen
5-10-2013
 Meld misbruik8-1-2013 15:47:26

Ik zou idd ook willen werken met een doorlopende kleur. Wij werken met 4 volwassen bruidsmeisjes, ik zou graag 4 verschillende kleedjes vinden in dezelfde stof met dezelfde kleur maar mss dan wel een ander model. Kleur zou dan idd verder getrokken worden in de tafelaankleding en bloemen. Ik heb echter ook nog niet echt een idee qua kleur. Rood vind ik cliché, geel en groen te fel, evt donker paars of pastelkleuren... kweet nog niet. ;-) Lijkt me wel vergaand om te verder te trekken naar je gasten. Ik zou zelf als gast niets in mijn kast vinden in het 'lime'... ;-)

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik8-1-2013 19:47:11

Wij gaan wel voor een kleurenthema: rood. We hebben wel iets met die kleur. In ons appartement werken we ook met rode accenten .. En we gaan de heren van de suite een rode das laten dragen en de vrouwen dragen ook een rood accent + de kleur komt terug in onze uitnodiging. We zullen de menukaarten en naamkaartjes op tafel ook wel in het rood laten maken, ... :) Ik vind het wel leuk. Zo vormt het echt een geheel.

Thalia
10-8-2013
 Meld misbruik8-1-2013 21:42:49

In ons huis is vooral bruine tinten te vinden,en is ook wel onze kleur wa,maar kan moeilijk toch bruin voor alles nemen he?Ventje heeft al een donkerbruinkostuum.
Onze menukaarten en naamkaartjes gaat de zaal allemaal doen...
Pfff ik kan maar niet beslissen!

Het zal wel heel mooi zijn silke,ben ik zeker van....

Michèle
24-8-2013
 Meld misbruik9-1-2013 15:33:53

Wij werken met turquoise en wit. Turquoise bloem in op het kleed gespeld met juwelen in wit/turquoise. Das voor de bruidegom. Uitnodigingen. Decoratie. Maar we vragen niet van de gasten, suite of getuige om deze kleur te dragen. Mijn mama had een mooi turquoise kleedje gezien en heeft dit speciaal niet genomen omdat ze bang had "te fel bij ons te horen" :-)

Charlyn
8-3-2014
 Meld misbruik16-1-2013 14:18:16

Wat denk je van oranje?
Valt ook mooi te combineren met donkerbruin toch?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...