WAAAAAAUUUUUUUWWWW!
allereerst, dit is mijn reactie op een magische dag.
de avond ervoor bleven mijn zussen en schoonzussen bij me slapen.we tetterden, aten, haalden herinneringen op, mijmerden over hoe snel het allemaal gaat (ik ben de jongste) en lakten onze teennagels,... echt een girlsnight
rond halftwaalf in mijn bedje. ik heb geen oog dicht gedaan.
Normaal ben ik echt een warhoofd en stresskip. nu had ik mezelf voorgehouden om alles los te laten en te genieten.
die nacht heb ik alles nog eens overlopen, gezien ik de slaap niet kon vatten.
's ochtends blij om eindelijk uit dat bed te geraken en aan de dag te beginnen... SPANNEND!
gezien mijn visagiste me liet zitten, enkele weken voor het huwelijk, moest ik mezelf opmaken. daar begon ik dan maar mee. om 7h kwam de fotografe toe. zij en al de dames gingen naarde kapper met mij. allemaal naast elkaar in een kapperstoel, heeeeel gezellig.
dan naar huis en kleedje aan. ik was nog wat vermagerd de laatste weken waardoor mijn schoudebandje ietsje te los zat. mijn schoonzus heeft het staan verstellen terwijl mijn ventje al in 't straat reed. hij bleef bij mijn schoonbroer slapen.
toen de deur open ging: pure magie.
wat was dat een kippevelmoment!
de familie kwam toe bij mij en we aten samen een sandwiche, dronken een glaasje,... om 11h in het gemeentehuis. heel kort, leuk. een beetje humor,...
hierna onze foto's. de chauffeur van dienst (mijn broertjeà en mijn zus waren mee voor de hulp met het kleed en de attributen enzo.
het was zalig.
daarna naar huis, middageten met 45 man bij mij thuis.
hierna de kerk. wat een heerlijke mis was dat! een uurtje, maar het vloog voorbij.
schattige bruidkindjes die hartjes strooiden, een livezanger die al mijn lievelingsnummers prachtig zong en mijn broers en zussen die mooie teksten voorlazen. het was zo snel voorbij!!! er werden wat hilarische leesfouten gemaakt en we waren ons trouwboekje thuis vergeten (waar de kleine broer snel om reed)
daarna reden we met de hele familie naar de tweede fotolocatie voor de familiefoto's. heerlijke momenten. dan ging de familie naar mijn huis, nog wat opwarmen en bijwerken voor het feest. ondertussen nog enkele fotomomenten voor ons twee. dan reden we door naar de zaal waar al het gerief al as aangekomen. nog snel de naamkaarten op tafel en de bedankjes op hun plaats en het was tijd om de gasten te ontvangen.
vier mensen kwamen niet opdagen, wat jammer was maar niet aan te doen. me geen zorgen gemaakt. iedereen had het naar zijn zin.
we kwamen binnen in de zaal op een heerlijk dansnummer: gigi d' agostino - l'amour toujours. dat wou ik echt heel graag. de hele zaal, inclusief mezelf had rillingen. alweer een prachtig moment.
het eten was dik in orde, iedereen had meer dan genoeg en de mensen waren zo vriendelijk... dan was er de openingsdans: vier heerlijke minuten met mijn ventje in een cocon op 'unchained melody' vd righteous brothers... wel wat lastig met mijn kleed maar ik wou het niet anders.
na de openingsdans vloog mijn mooie kleedje uit en gingen mijn naaldhakjes aan de kant. die ruilde ik in voor mijn pantoffeltjes, geloof het of niet. de rest van de avond was geweldig. er werd hard gefeest en met mate gedronken. geen accidentjes, geen voorvallen. rond halfzes gingen we huiswaarts, helemaal kapot, afgemat maar zeeeer voldaan. het is voorbij in een flits en ik zou het zo weer overdoen.
de foto's krijg ik zo met mondjesmaat toegestuurd in preview via fb en ze zijn gewoon fantastisch, helemaal zoals ik ze wou.
wat een prachtige dag!
voor de foto's:
https://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=486336114750086&set=a.486335988083432.184846.100001211054714&type=1&theater¬if_t=photo_comment_tagged