Nu Online
Momenteel zijn er 718 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cermo in turnhout?

16-10-2006 9:04:46
hallo allemaal,

ik heb volgende week een afspraak om een kleed te gaan kiezen bij cermo in turnhout, is daar nog iemand geweest of heeft daar iemand haar kleed gekocht en wat vonden jullie goed/slecht aan deze winkel?

groetjes,
An

an
25-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1035

Wen
5-5-2007
 Meld misbruik16-10-2006 9:33:57

Dag An,

Ik heb zaterdag mijn kleed bij Cermo gekocht. Ik was er de zaterdag ervoor de eerste keer gaan passen. Ze hebben echt enorm veel keuze, eerst gaat de verkoopster heel de winkel met je rond, en worden er ringetjes gehangen aan de kleedjes die je wil passen. Dan mag je die allemaal passen (een 25-tal) en zeg je welke je wil behouden en welke terug weg mogen. Diegene die je goed vond, doe je op het einde nog eens aan. Ik had er nog 5 over (waarvan één favoriet) die ik dan afgelopen zaterdag nog eens opnieuw ben gaan proberen. En ja hoor, het is mijn favoriet geworden :) Ik ben heel tevreden over de winkel, heel veel keuze, ze zijn heel vriendelijk en zeker niet opdringerig (het was absoluut geen probleem dat ik de eerste keer niet meteen beslist heb). Ze laten je wel schoenen en juwelen zien, maar je wordt ook absoluut niet gepusht om die te nemen. Het enige minpuntje vond ik dat je sowieso 60 euro voor retouches moet betalen, dat is het minimum en daar zit 3 uur werk in. Als ze aan jouw kleed veel werk hebben, komt er nog is 20 euro per uur bij. Dat vond ik wel veel, omdat een trouwkleed op zich toch al wel duur genoeg is.

Groetjes en veel succes!

Wendy
5/5/07

Kristien
7-7-2007
 Meld misbruik16-10-2006 10:19:46

Hey,
ik ben afgelopen vrijdag daar gaan passen. Ze zijn daar zeer vriendelijk en pushen niet. Ze zeiden zelfs dat je eerst zelf kon kijken voor juwelen en schoenen en als je dan niks vond kon je nog steeds bij hun terecht. Dat van de retouches klopt wel, maar ik denk dat dat overal wel is. Heb ondertussen daar mijn droomkleed van linea raffaeli besteld. Geniet van het passen.
Kristien
16.06.07

annelies
9-6-2007
 Meld misbruik16-10-2006 13:47:08

Hallo An,
Ik ga over twee weken naar Cermo om te passen. Toen mijn zus getrouwd is, zijn we daar onze suitekledij gaan passen en ik vond ze daar zeer vriendelijk. De verkoopster gaat inderdaad de hele winkel met je rond en je mag alles passen dat je mooi vindt. Dat vind ik ecth wel een groot pluspunt, omdat je zo zeker bent dat je het mooiste kleedje hebt dat er is. In andere winkels vragen ze soms op voorhand welke merken je mooi vindt, en laten ze je dan alleen die kleedjes passen. Zo weet je natuurlijk niet zeker of er bij die andere merken niets tofs meer zat.
In elk geval veel plezier, ik kan al niet meer wachten tot het bij mij zo ver is!
Annelies
09.06.07

Monique
26-5-2006
 Meld misbruik17-10-2006 16:06:48

Hoikes,
Ik ben in mei getrouwd en heb mijn kleed NIET gekocht bij Cermo... Men probeerde echt een kleed te verkopen. Ik had een week later nog een afspraak om bij Linea Rafaeli in Hasselt te gaan kijken en daar kon men niet tegen. Het gaat tenslotte over heel veel geld en daar wil je natuurlijk wel even over nadenken. Ik vroeg een foto van het ontwerp dat ik wel mooi vond en dat was geen probleem tot ze hoorde dat ik die dag nog niet ging bestellen. Toen ging dat ineens niet meer... het was vijf voor twaalf... ed... kreeg ik naar mijn hoofd geslingerd!!! Ik was razend. Ik heb een week later in Hasselt gekocht en ja... het kleed dat ik bij Cermo ook het mooiste vond en daar had men al meer klachten gehad van Cermo en daar was het passen echt aangenaam. Men heeft daar tussenstukjes voor de knopjes en ritsen... zodat je een goed beeld krijgt hoe het staat aan jouw lichaam terwijl men bij Cermo met spelden zit te werken!! Verschrikkelijk gewoon!!!

Monique
26-5-2006
 Meld misbruik17-10-2006 16:08:24

Aja... even ter info... men vraagt in Hasselt totaal geen geld om retouches te doen!!

Els
7-7-2007
 Meld misbruik2-11-2006 15:55:38

Hallo,

Ik ben vorige week zaterdag bij cermo gaan passen. Ik heb er mijn droomjurk niet gevonden. Ik had al gehoord dat er nog geld voor retouches bijkwam 60 euro en als er veel werk aan was dan nog eens 20 euro/uur. Ondertussen had ik al een winkel gevonden waar de retouches gratis zijn en daar heb ik mijn droomkleed gevonden.
Over de service bij cermo kan ik niets slechts zeggen. Super vriendelijk, je past alles wat je wil. Wij hebben er simpel niet gekocht omdat de retouches zo duur zijn.

groetjes
els

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info