Terug naar overzicht
Hey iedereen,Tips zijn bij mij ook steeds welkom hoor!stephanie_raaymakers@hotmail.com Groetjes
bij mij ook... heb er totaal geen idee van...
oh ja karen.briffoz@gmail.com
Hallo meisjesheb ondertussen al twee goede boekjes gekregenik zal ze jullie doormailenhopelijk zijn jullie er iets mee want ik hou zelf niet van te Christelijke boekjesmijn boekje is zelf nog niet helemaal afwant ik zou beide boekjes wat willen combineren en wat eigen teksten tussen zettenmaar aarzel ook niet om mij een mailtje te sturen als jullie ook goede teksten of ideetjes hebben :)vele groetjesaudrey
ik heb nog vele boekjes gekregen als ik er iemand mee kan helpen
Als je kan, mag je ze altijd ook even naar mij mailen (kelly_denies@hotmail.com). Alle inspiratie is meer dan welkom :-)
Ik ben ook aan mijn boekje aan het werken, maar ik kan ook nog wel wat inspiratie gebruiken. tineipers@hotmail.com.Alvast bedankt! :-)
Alle inspiratie is ook hier welkom. Wij zitten nog ver af, maar heb geen idee hoe ik aan zoiets moet beginnen. sandyjuten@telenet.be Mercie meiden x
Heej daar,ook ik had graag wat voorbeelden ter inspiratie gekregen voor het boekje. nils_cammaerts@hotmail.com.Dikke merci en proficiat iedereen met de verloving en trouw!
mailtje :)
Dankjewel Audrey!!!Staan zeer mooie stukjes tussen
Hoi AudreyAls ik het goed lees, dan is het morgen je grote dag...Bij deze alvast een dikke proficiat gewenst!:)Onze trouw is gepland voor juni volgend jaar &terwijl ik met hetzelfde probleem zit te sukkelen,lees ik dat het blijkbaar niet zo abnormaal is niet te weten hoe te beginnen aan een trouwboekje...Zou je het zien zitten om, wanneer je eenmaal bekomen bent van al dat leuks, me misschien ook eens wat voorbeelden van trouwboekjes te mailen (tine-po@hotmail.com (met streepje in 't midden))?Alvast bedankt!Tine
hallo, idem hetzelfde probleem.als jullie willen mogen jullie mij ook altijd een mailtje met een voorbeeld door sturen naar wendybeezeke@hotmail.comgroetjess
hoy allemaal, ik zit met het zelfde probleem,als jullie willen mogen julie mij ook altijd een mailtje met een voorbeeld door sturennaar watteken@live.be of elstrogh@gmail.com.ik vind altijd zeer christelijke voorbeeldengroetjes en dank u bij voorbaat
HalloAls er iemand nog de boekjes heeft.Ze mogen ook altijd doorgemaild worden naar sharon.staelen@hotmail.comDank u!
Hallo!Ik ben ook op zoek naar trouwboekjes die niet-al-te christelijk zijn.mailen mag naar: nikki_jordi@hotmail.commerci!!!!!
Niemand die nog voorbeelden heeft?Sharon.staelen@hotmail.com
Hallo,ook ik zoek voorbeelden :-)wittenberg.angelique@telenet.be
Hallo,Iemand zo vriendelijk om voorbeelden door te mailen?Enorm bedankt!Lien_roziers@hotmail.com
mailtje is toch nog vertrokkenhopelijk is het nog niet te laatgroetjes
Hoiik ben ook bezig met het trouwboekjes (niet te christelijk) maar weet niet goed hoe te beginnen.Kunnen jullie mij ook voorbeelden sturen?alvast bedankt!anneleenwitters@hotmail.com
Voelt iemand zich geroepen mij ook een voorbeeld te sturen? Ik ben ceremoniemeester voor mijn beste vrienden en wij weten beide eigenlijk niet goed hoe te beginnen hier aan en het niet te christelijk te maken! Jullie zouden ons enorm helpen! Bedankt alvast! cemooneknijff@gmail.com
Graag had ik ook wat voorbeeldjes ontvangen :) Indien mogelijk, kan iemand ze doormailen naar schuddinck557@hotmail.com.Bedankt!
Hoi allemaal!Ik ben er ook aan begonnen, maar een paar voorbeelden zouden echt heel welkom zijn :) En liefst ook niet te christelijk.. Alvast heel erg bedankt! annick.janssen1@gmail.comGroetjes,Annick
Hoi allemaal!
Ik ben er ook aan begonnen, maar een paar voorbeelden zouden echt heel welkom zijn :) En liefst ook niet te christelijk..
Alvast heel erg bedankt! annick.janssen1@gmail.com
Groetjes,
Annick
Hallo,Ik zie dat dit al lange tijd geleden is gepost.Maar zouden jullie dat nog hebben en me ook kunnen doormailen?jolien_dooms@hotmail.comAlvast bedankt! X