Terug naar overzicht
Ik heb dat van internet gehaald en in ons misboekje gezet.Het is echt een leuk verhaaltje hé!Als je wil kan ik je het doormailen, maar het is wel niet het echte boekje natuurlijk.
Hallo Evelien,De tekst heb ik ook gevonden. Ik ben dus op zoek naar het echte boekje, vooral omdat het dan echt een momentje voor de kindjes kan worden. Ik heb me al suf gezocht...
Misschien dat je het met deze info kan bijbestellen:Uitgever: Uitgeverij De EenhoornISBN: 9789058382580ISBN10: 9058382583Ik weet niet wat het verschil is tussen "ISBN"nr en "ISBN10"-nr, maar normaal gezien kan je een boek bestellen aan de hand van het ISBN-nr. Misschien eens naar de Standaard Boekhandel ofzo gaan met dat nummer en kijken of je het zo kan bestellen?De info heb ik hier gevonden:http://www.bruna.nl/boeken/saartje-zoekt-de-liefde-9789058382580 Succes!
Bedankt Katrien,Maar dat heb ik inderdaad al gedaan :s tlijkt heel moeilijk te worden...
Je kan anders een blanco stevig tekenboek kopen, enkele kindjes in de familie of van vrienden wat tekeningen laten maken om op de buitenkant te kleven of de cover vanop internet halen en de tekst van op internet in het boek kleven.
Vanwaar ben je Marijke? In ben van Duffel en hier in de bib hebben ze het. Als je me even tijd geeft kan ik het uitlenen, inscannen en doorsturen. Het is dan wel een kleiner formaat natuurlijk ... xxx
Bedankt allemaal! Heel vriendelijk van je Kim!Ik heb het ondertussen ook laten overkomen naar onze bibliotheek. Ik zal ook de plaatjes inscannen. Hopelijk is de kwaliteit goed. Niettemin, moest er iemand een exemplaar op overschot hebben :-)
hallo,Zou iemand zo lief willen zijn ook naar mij de prenten door te mailen aub??saarenjurgen@gmail.comDikke zoen sarah